anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

FAQ Kolporter dla kupujących

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

FAQ Kolporter dla kupujących

1. Dlaczego nie widzę punktu na mapie?

Punkt jest dostępny na mapie w formularzu dostawy i płatności, jeśli:

  • oferta zapewnia dostawę metodą Allegro Punkty Kolporter
  • dany punkt oferuje usługę Wygodne nadania i odbiory z Allegro.

2. Opóźnienie w dostawie

Jeżeli dostawa Twojego zamówienia do punktu odbioru jest opóźniona, podaj jego numer w wątku na Gadane - sprawdzimy to.

3. Nie otrzymałem kodu odbioru, co zrobić?

Kod odbioru znajdziesz m.in. w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.

4. Ile mam czasu na odbiór przesyłki z punktu?

Na odebranie przesyłki z punktu masz 2 dni robocze - przypomnimy Ci o niej następnego dnia. Po tym czasie wróci ona do sprzedawcy. 

5. Czy zwracając zakup przez Kolportera muszę mieć wydrukowaną etykietę?

Nie - potrzebujesz jedynie kod zwrotu. Aby zwrócić przesyłkę zakupioną metodą Allegro One punkt, przygotuj ją, a pracownikowi punktu podaj kod zwrotu.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0