anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Graficzny status zwrotu - błąd?

Djdidzejek
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie graficznego statusu zwrotu w zakładce "Moje zakupy". Etykieta wygenerowana, zwrot widnieje na stronie PP jako doręczony, a mimo to na "pasku" widnieje tylko "Zwrot zgłoszony". Czym to jest spowodowane?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mr_oma
Moderator
Moderator

@Djdidzejek, czy mogę Cię prosić o numer zamówienia, którego to dotyczy, wraz ze zrzutem ekranu, który obrazuje tę sytuację? 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Djdidzejek
#8 Zapaleniec#

zwrot.png@mr_omaTak to wygląda w mojej karcie.

nr zamówienia: 6efafd62-0b4e-11ec-aa83-c1fb515447c8

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Djdidzejek, dzięki! Skonsultuję to i wrócę z odpowiedzią zwrotną. 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Djdidzejek
#8 Zapaleniec#

@mr_oma Super! Czekam w takim razie na informację.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Djdidzejek, otrzymałam informację, że w Twoim przypadku status zwrotu nie zdążył się zaktualizować. Czy możesz sprawdzić, czy status pokazuje już u Ciebie poprawną wartość?

W każdym razie najważniejsze, że zwrot został odebrany przez Sprzedającego. 🙂

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Djdidzejek
#8 Zapaleniec#

@mr_oma, niestety status dalej figuruje jak na screenie powyżej. Mam nadzieje, że Sprzedający u siebie widzi wszystko jak trzeba i zwrot dotrze do mnie w miarę rozsądnym terminie 🙂

oznacz moderatorów

pawel83
#7 Wielbiciel#

Witam,

 
@mr_omaczy wiadomo kiedy problem zostanie rozwiązany i czy sprzedawca widzi status prawidłowo? Do tej pory nie odzyskałem pieniędzy (od 6 września paczka jest odebrana). Zorientowałem się, że zamówiłem u Pana Chińczyka, i nie jestem pewien czy zwróci mi te pieniądze czy po prostu nie widzi statusu zwrotu.
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@pawel83, czy możesz wskazać numer zamówienia? 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Djdidzejek
#8 Zapaleniec#

@mr_oma    Jeszcze jedno pytanie odnośnie statusu. Aktualnie widnieje jako:  Zwrot zakończony. Pełen zwrot pieniędzy, sprzedający twierdzi, że przelew został zlecony. U mnie natomiast brak informacji o tym via e-mali, oraz na konto również nic nie wpłynęło. Jaka jest procedura?

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Djdidzejek, widzę, że zwrot na kwotę 275 zł został zlecony wczoraj o 18:51. 🙂 Środki znajdziesz na swoim koncie za maksymalnie 2-3 dni robocze.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów