anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Grozby sadowe

Client:103967180
#2 Obserwator#

Zakupilem zasilacz 6.11 doszedl 24.11 na allegro juz bylo ze doszedl nastepnego dnia juz sprzedawcy dalem nagatywny komentarz to teraz wydzwania i grozi sadami

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:103967180 Ty grozisz czy Tobie grożą ? .. .a jakie to ma znaczenie , żyjemy w wolnym kraju i każdy z nas zgodnie z Kodeksem Cywilnym ma prawo dochodzić swoich roszczeń w obliczu organu ku temu powołanemu ..... nawet nie czuję jak ni się rymuje ....

oznacz moderatorów

Client:103967180
#2 Obserwator#

Sprzedawca mi grozi

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:103967180 nabroiłeś to Ci grozi , a czy ma rację okaże się w postępowaniu ... jeśli do niego dojdzie .

oznacz moderatorów

seb1q
#11 Animator#

Jaki był powód wystawienia negatywnego komentarza sprzedającemu? Kiedy sprzedający wysłał zamówienie i jakim sposobem dostawy, że doszło dopiero 24.11 ?

Czy nie korzystałeś z formy dostawy, najtańszymi przesyłkami listowymi Poczty Polskiej, które jak najbardziej mają prawo być w transporcie tak długo? Czy kontaktowałeś się wcześniej ze sprzedającym, że czekasz na przesyłkę i żeby sprawdził co się dzieje czy od tak z bomby wystawiłeś sprzedającemu negatywa, narażając go na potencjalną utratę klientów, nie z jego winy, wystawiając mu komentarz "NIE POLECAM ZAKUPÓW U TEGO SPRZEDACY" ?

Określ dokładnie przebieg transakcji bo póki co możemy wróżyć z fusów. Jeśli sprzedający grozi Sądami to znaczy, że coś przeskrobałeś.

oznacz moderatorów

Client:103967180
#2 Obserwator#

Komentarz tylko zostal napisany ze przesylka bardzo dlugo szla i 3 gwiazdki i nic wiecej 

oznacz moderatorów

seb1q
#11 Animator#

Nadal nie opisałeś dokładnego przebiegu transakcji i nadal nie wiemy czy przesyłka szła długo ze względu na długi czas od zamówienia do nadania przesyłki przez sklep (jaki deklarowany czas wysyłki podał sklep w formularzu dostaw?) czy długo szła z winy przewoźnika bo przesyłka została zagubiona czy dlatego, że wybrałeś najtańszą formę przesyłki np. list ekonomiczny Poczty Polskiej... 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@seb1q ,,Nadal nie opisałeś dokładnego przebiegu transakcji ,, od jednej strony konfliktu nigdy nie dowiesz się calej prawdy .

oznacz moderatorów

Client:103967180
#2 Obserwator#

7.11 zamowione a 9.11 na allegro juz widnieje ze przesylka odebrana a dotarla 24.11 wysylka byla kurier in post zawsze tak zamawiam i nie ma problemu kilka dni paczki dochodza

oznacz moderatorów

seb1q
#11 Animator#

Skoro złożyłeś zamówienie 7.11, czyli w ten sam dzień lub na następny (8.11) sprzedawca wysłał towar - wszystko w porządku. Jeśli 9.11 widniał status, że paczka została doręczona to znaczy, że została doręczona 🙂 To nie sprzedawca doręczał Ci przesyłkę a przewoźnik. Jeśli nie otrzymałeś paczki 9.11, gdy status był doręczony to dlaczego nie skontaktowałeś się z infolinią InPostu lub sprzedawcą, jeśli fizycznie nie miałeś przesyłki? Gdzie zatem była ta paczka przez 15 dni? Dowiedziałeś się?

Groźba Sądowa ze strony Sprzedającego za wystawiony negatywny komentarz bez wyjaśnienia problemu jak najbardziej stosowna.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:103967180 noooo. brawo ... popsałeś się . Po długim weekendzie Inpost się przykorkowal z nadmiaru paczek , opóźnienia były nawet spore , klieci rozumią , ale Ty nie bo po co ?

oznacz moderatorów

cFiat
#12 Orędownik#

I sprzedawca ma w 100% racje i mam nadzieję że cię przeciągnie przez sąd. Człowieku weź ładnie usuń ten komentarz i go przeproś bo kupujący po oddaniu przesyłki spedytorowi nie ma żadnego wpływu jak i kiedy ona zostanie dostarczona ! Skoro przesyłka widniała jako "odebrana" a takowa nie była to powinieneś aktywnie uczestniczyć w SWOJEJ sprawie i zrobić chociaż głupi telefon do INPOSTU i wyjaśnić sytuację. Wiem że dla niektórych jest to szczyt osiągnieć intelektualnych ale chyba dziecko by sobie poradziło.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

"7.11 zamowione a 9.11 na allegro juz widnieje ze przesylka odebrana".

W statusie odebrana - w sensie odebrana przez kuriera od nadawcy, czy odebrana - w sensie doręczona, odebrana przez odbiorcę ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:103967180 ,,, przesyłka dlugo szła ,,, a zgłaszaleś sprzedawcy fakt opóźnienia , dałeś mu szansę ? .... nie po co ? lepiej walnąć negatywa i spuścić sobie powietrze ,a tamten ...? a to jego problem bo spadłą mu sprzedaż ... z niech ma !!! , Ciebie to nie interesuje ,że może to jedyne źródło jego dochodu .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:103967180 Ci wszyscy co Ci odpisują są sprzedającymi, jeżeli tak było jak piszesz i masz na to dowody, czas odbioru itd to niech sobie straszy (99% tylko straszy) nic Ci nie zrobi i jak mnie by tak straszył niesłusznie to zmieniłbym na 1gwiazdkę.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 I nieboja wilcy zjedli

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@LEW433 Nie ma znaczenia w tym przypadku kto odpisuje.Czytaj co napisał autor wątku.

"7.11 zamowione a 9.11 na allegro juz widnieje ze przesylka odebrana a dotarla 24.11 wysylka byla kurier in post zawsze tak zamawiam i nie ma problemu kilka dni paczki dochodza"

Skoro zakup był 7.11, a 9.11. figurował w systemie jako odebrany to gdzie tutaj wina Sprzedawcy?Zawalił kurier oznaczając przesyłkę jako odebraną (pomimo jej niedoręczenia), bo innej możliwości w takiej sytuacji nie widzę.Sprzedawca sam sobie w systemie Allegro dostarczenia przesyłki nie odznaczył.Nie ma zatem nic dziwnego w tym że się wściekł, skoro ze strony Kupującego jedyny kontakt był w postaci komentarza.Jasnowidzem nikt nie jest i widząc że przesyłka została doręczona nijak nie idzie domyślić się że przesyłka doręczona nie została.Myślę, że w takiej sytuacji każdego by szlag trafił.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Skoro zakup był 7.11, a 9.11. figurował w systemie jako odebrany to gdzie tutaj wina Sprzedawcy doprawdy? a co kupującego obchodzi kurier? widzisz manipulujesz bo za towar do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy i dobrze o tym wiesz!😁

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@LEW433  "widzisz manipulujesz bo za towar do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy"

 

Gdzie tutaj widzisz manipulację?Przytoczyłem to co napisał Kupujący.Jeżeli towar został odebrany według systemu 9.11. co zostało odnotowane o czym wspomniał Kupujący, to kto jest odpowiedzialny za przedmiot od tego czasu według prawa? Na pewno nie Sprzedający.Skoro przewoźnik coś takiego odnotował to Kupujący powinien to z przewoźnikiem wyjaśnić. Przewoźnik powinien za to odpowiedzieć i pociągnąć do odpowiedzialności kuriera który ten przekręt zrobił.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

ART_FOTO Sprzedający jest odpowiedzialny do momentu właściwego odbioru ( przez kupującego ), nie tylko do sfingowanego przez kuriera ( widniejącego w systemie ). Więc jeżeli kupujący zgłasza, że paczki nie odebrał/nie została do niego dostarczona, to nadal na sprzedającym spoczywa obowiązek wyjaśnienia co się z paczką dzieje.

oznacz moderatorów