anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować płatność ?zamówienie już anulowane

Client:102795040
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jeśli zapłacono za zamówienie, to po jego anulowaniu - płatność wróci do 3 dni roboczych. Gdy nie otrzymasz pieniędzy w tym czasie, skontaktuj się ze sprzedającym.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:102795040 Wejdź w Moje zakupy, potem Szczegóły zakupu, następnie rozwiń Szczegóły zakupu i po prawej stronie sprawdź status wpłaty. Rozpoczęta - kliknij anuluj.  

oznacz moderatorów

Client:102795040
#7 Wielbiciel#

Właśnie nie mam tam anuluj 

oznacz moderatorów

Client:102795040
#7 Wielbiciel#

Jest tylko płatność rozpoczęta .Pisałam do sprzedawcy anulował zamówienie i nie pobrał żadnych pieniędzy 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Jak nie pobrał pieniędzy to po co chcesz jeszcze coś anulować?

oznacz moderatorów

Client:102795040
#7 Wielbiciel#

Ponieważ nie mam nigdzie swojego kuponu 

oznacz moderatorów