anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mam zwrócić towar w systemie allegro?

Reverto7
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Kupiłem towar który okazał się wadliwy. Sprzedawca dwa razy dosyłał towar i dwa razy otrzymany towar okazywał się wadliwy. Poprosiłem Allegro o pomoc w rozwiązaniu sporu. Po interwencji Allegro sprzedawca napisał do mnie : "Proszę zwrócić towar w systemie allegro"  Towar został już odesłany do sprzedawcy. Proszę o informacje jak mam zwrócić towar w systemie allegro mając na uwadze fakt, że towar został już odesłany. Dotyczy to naszej transakcji z dnia 20.05.2021 nr zmówienia : Nr a783f702-b95e-11eb-8da2-27b0b841a2d9 zakup od Meximpl.  Leżak grawitacyjny wzmocniony szarość L4 (7880957374)

 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Reverto7 Nie musisz słuchać sprzedawcy i zwracać towaru w systemie. Ty składałeś kilka reklamacji, więc sprzedawca musi Ci zwrócić wszystkie koszty, także koszty odesłania bez żadnych "zwrotów w systemie". Jeśli masz otwartą Dyskusję, poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

Reverto7
#7 Wielbiciel#

Dziękuję

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Reverto7 😁 napisz mu , jeśli oczekuje zwrotu w systemie to niech Ci go udostępni .

oznacz moderatorów

Reverto7
#7 Wielbiciel#

Dziękuję.

oznacz moderatorów