anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Konto sprzedajacego u którego dokonałem zakupu jest zablokowane. Co w takim przypadku?

Client:69009636
#7 Wielbiciel#

Witam. Opłaciłem produkt i po dobie zauważyłem,że sprzedający zawiesił konto... Opis jego konta to jakieś hieroglify, fałszywy nr telefonu. Co w takim przypadku?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:69009636 Poprosimy nasze miłe Panie o pomoc  @Kh-YorF @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:69009636 Możesz być spokojny, nawet jeśli konto sprzedajacego jest zablokowane, wciąż powinien zrealizować Twoje zamówienie. Jeśli tego nie zrobił i nie możesz dojść z nim do porozumienia, rozpocznij proszę dyskuję za pomocą tego formularza. Sprzedajacy będzie miał wówaczas 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić naszego pracownika o wsparcie. Jeśli wciąż nie otrzymasz produktu i dysusja ze sprzedawca nie pomoże, po 14 dniach od zamówienia będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę do Programu Ochrony Kupujących. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów