anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja płatność ma oznaczenie "płatność w toku" ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Kosmetyki_danuty
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam zakupy z Allegro Pay i od ponad pół godziny widnieje status "płatność w toku" . Pierwszy raz przytrafiło mi się z Allegro Pay. Ile czasu może potrwać zmiana statusu ?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
deloshiXD
#7 Wielbiciel#

witam, jak w tytule opłaciłem dwie ostatnie raty na razy poprzez PayU -> mój bank -> blik pieniądze znikły z konta natomiast w allegro Pay brak informacji o tym, tak jakbym nic nie zapłacił ani nic

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Obecnie problem nie powinien już występować. Przepraszamy za wcześniejsze nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
aukcje_na_alegro
#7 Wielbiciel#

Właśnie zaczeło się. Mam problem z Allegro Pay. Płatność w toku, w spłacie już weszło i nie mogę anulować zakupu. A zależy mi na towarze. Porażka. Kiedy sprzedający otrzyma pieniądze? Bo zabraknie towaru...

oznacz moderatorów
yoman_94
#7 Wielbiciel#

Po dodaniu przedmiotów do koszyka i przy próbie sprawdzenia zawartości koszyka aplikacja pokazuje błąd "Ups! mamy problem. Wygląda na to, że problem wystąpił po naszej stronie. Spróbuj ponownie za chwilę.

I tak już od kilku godzin.

 Ma ktoś podobnie?

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@yoman_94 Aplikacja ? U mnie na kompie - bangla.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@yoman_94 Tak bywało, odśwież, wyloguj się.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@yoman_94 Z jakiej wersji aplikacji korzystasz? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów