anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto odpowiada za przesyłkę?

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

Wyciągając paczkę z paczkomatu Inpost usłyszałam chrobotanie. Pudełko było z lekka zmaltretowane. Po przyjściu do domu i rozpakowaniu okazało się, że jeden z dzbanków jest potłuczony. Na paczce była naklejka Uwaga szkło. Czy jest możliwość jakiejś reklamacji u przewoźnika? I kto miałby ją składać? Kupujący czy sprzedający?

Czy po prostu muszę się pogodzić ze stratą?

Gdy zgłosiłam fakt sprzedającej poleciła mi złożyć reklamację do Inpostu

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

LEW433
#21 Demiurg#

A Ty "stara" bywalczyni na AG pytasz serio? zakup od prywatnego czy firmy?😁

oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

-Starość nie radość  😀 odwykłam od AG

od prywatnego na aukcji WOŚP

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Za WOŚP szacun, ale Ty składasz.🤗 Z pewnością nie skleją.🤣

oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

@LEW433  @az1rael  to na ich oficjalnej stronie się składa?

na puncie WOŚP to ja mam klasycznego 3,14erdolca . Potrafię kupować tam różne czasami dziwne rzeczy jak np. kibelek malowany w rybki.😄 Potem się dziwiłam dlaczego goście tak długo nie wychodzą z WC a oni po prostu nie chcieli obsikać trawki czy rybki

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Tak na stronie inpost najpierw protokół szkody potem reklamacja machnij sobie od razu zdjecia paczki wypełnienia i towaru oraz zdjęcie dowodu zakupu 

oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

Nie wiem czy to mnie nie przerośnie. Zdjęcie paczki i potłuczonego dzbanka mam A ten dowód zakupu to? mam tylko aukcje w wygranych

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ifonka-zaba a jak płaciłaś za zakup przelewem? to potwierdzenie przelewu z historii konta bankowego wystarczy

oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

@az1rael płaciłam kartą przez Payu

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ifonka-zaba pewny nie jestem ale identyfikator płatności payu odpowiada chyba identyfikatorowi zamówienia / transakcji allegro zerknij sobie w transakcje na koncie payu i na moje zakupy allegro

oznacz moderatorów

szymela54
Maestra

@ifonka-zaba "Wpunkt" dla Ciebie za "3,14erdolca" (można jeszcze krócej: πrdolca)
Cmok 😘

oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

Tyle, że ja nie mam takich ładnych literek🤔  dlatego muszę 3,14

Cmokuś obślizgły😘

 

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Odpowiada inpost, reklamujesz ty w inpoście

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

Trzeba było nie brac paczki do domu tylko od razu zrobic zwrot reklamacje czy jak to tam sie zwie.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:109808341 zwrot zakupu konsumenckiego od osoby prywatnej mhm pomijając że musiałaby paczkę zwrotną zapłacić to jeszcze sprzedawca nie musi przyjąć zwrotu i paczka się pokula po magazynie paczek niedoręczalnych i przepadnie

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@az1raelchodzilo mi bardziej o takie coś, nie wiem jak to nazwac do konca w przypadku paczkomatu, ale jak cos jest nei tak z paczka to ktos pisal, ze na wyswietlaczu jest przycisk reklamacja, wtedy wklada sie paczke do skrytki i jest ona zdaje sie komisyjnie otwierana przez przewoznika (jak jest zgnieciona itp.) - cos takiego kojarze z forum.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:109808341 jest nr telefonu na pomoc można np paczke wyciągnąć jak sie niechcący zamknie skrytkę albo od razu zglosić problem z paczką zamowieniem np brak paczki w skrytce więc reklamację ale do wlaściciela paczkomatu przynajmniej tak działa inpost

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@az1raelzdaje sie po 22:00 infolinia juz nie pracuje także... 😞

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Problem z paczką nie oznacza reklamację w paczkomacie potłuczonego szkła.😁

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ifonka-zaba Pudełko było z lekka zmaltretowane.

Trzeba było od razu zgłosić problem z paczką !!!!

Czy jest możliwość jakiejś reklamacji u przewoźnika?

Tak na podstawie protokołu ale przy odbiorze, skoro uszkodzony karton 😞

I kto miałby ją składać? Kupujący czy sprzedający?

Ty bo zakup od prywatnego, niebezpieczeństwo uszkodzenia czy utraty przechodzi na kupującego w momencie wydania paczki przewoźnikowi 🙂 ale jak odrzucą za złe pakowanie to występujesz z roszczeniem do sprzedawcy !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów