anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z kypnem towaru wyswietla sie komunikat ups cos poszlo nie tak wystapil blad po naszej s

Client:36615401
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36615401 Cześć 🙂 Jeśli korzystasz z aplikacji Allegro, to koniecznie ją zaktualizuj i daj znać, czy udało Ci się dokończyć zakupy 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:36615401
#1 Nowicjusz#

Problem trwa od wczoraj wylogowanie zalogowanie i aktualizacja nic nie pomoglo 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36615401 Poproszę Cię o zrzut ekranu z widocznym komunikatem, a także o zrzut ekranu z wersją aplikacji - żeby to sprawdzić, wejdź proszę w Moje Allegro -> Konto -> O programie

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:36615401 czyli co ? ...allegro brdzo Cię prosi abyś jeszcze raz przemyślał zakup ..... bo jak masz go potem zwracać ....hmmm

oznacz moderatorów