anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie dostałem zamówionej paczki.

Client:42509355
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

 Mam mały problem z którym spotkałem się pierwszy raz. Zamówiłem produkt, którego nie otrzymałem, otworzyłem dyskusję i skontaktowałem się ze sprzedawcą, stwierdził on że paczka zaginęła i zobowiązuje się do zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów (przedpłata przy zamówieniu na adres), wszystko gra mam nadzieję że sprawa się rozwiąże pomyślnie, jednak nie wiem co mam zrobić z aukcją w zakładce zakupy, ponieważ wciąż jest tak jakby otwarta i nie wiem czy mam w aukcji przejść do zwrotu czy zostawić a anulowanie leży po stronie sprzedającego? Dziękuje za pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:42509355 na razie nic nie rób , jeśli sprawa będzie się przedłużać .... wróć do nas .

oznacz moderatorów

Client:42509355
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający nie może anulować zamówienia, jak masz dyskusję i zwróci Ci to co ma albo wyśle inny towar to wszystko się rozwiąże. Prowadź dyskusje.

oznacz moderatorów

Client:42509355
#7 Wielbiciel#

Dzięki.

oznacz moderatorów

cFiat
#12 Orędownik#

 Przede wszystkim to na spokojnie, zdarza się że coś się zagubi. Poczekaj cierpliwie sprzedający te musi mieć chwile na ogarniecie zguby.

oznacz moderatorów