anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie otrzymałam przesyłki

msadura1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 16 marca zamówiłam towar u sprzedawcy  i do dziś nie otrzymałam towaru, a zapłacone blikiem:(

Sprzedający [edycja]

DROŻDŻE Piekarskie suche suszone Instant 150g 1 sztuka 19,90 zł
Mąka WŁOSKA na Pizzę Oryginał Import typ 00 - 1kg 1 sztuka 6,89 zł
Przyprawa SMAKI NATURY warzywa zamiast soli - 350g 1 sztuka 10,24 zł
Wanilia laska Laski Wanilii MEGA Świeże selekcja 1 sztuka 13,69 zł
  59,70 zł
Kwota wpłaty 50,72 zł
W tym koszt dostawy 
msadura1_0-1585811899526.png

 

8,98 zł 0,00 zł
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@msadura1 W pierwszej kolejności spróbuj proszę skontaktować się ze sprzedającym w tej sprawie, a jeśli nie będziesz mogła nawiązać z nim kontaktu, skorzystaj z dyskusji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

msadura1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dwukrotnie kontaktowałam się ze sprzedającym , raz otrzymałam odpowiedź, prosząc o cierpliwość, a następnie  sprzedający przesłał mi fakturę (co mi po fakturze) Dopiero po  komunikacje do Was 02.04 od (16 marca) otrzymałam info do inpost, że przesyłka ruszyła w drogę. Zobaczymy??

oznacz moderatorów