anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie polecam Sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
agas2406
#7 Wielbiciel#

Kupilam fotel dla syna w marcu, a w sierpniu juz sie nie nadawal do uzytku. A wiec we wnatrz na oparciu wyczuwalny pret, ktory pije w plecy. Piszac do Pana w tej sprawie, grzecznie o wymiane na nowy lub zwrot pieniedzy Pan odmawia, malo miło. Kazal mi odkrecic oparcie i wyslac na ogledziny oczywiście na wlasny koszt. Nie polecam. Mega slaby material i problemy z reklamacja. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

Przy reklamacji odsyłasz towar na koszt sprzedawcy. Oznacza to w praktyce, że sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania przy zasadnej reklamacji. Jeśli nie minęło 180 dni od zakupu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i tam ponownie złóż reklamację na podstawie rękojmi, zapytaj o adres do odesłania i wspomnij o obowiązku zwrotu kosztów. Po 24 godzinach pomoże Ci tam pracownik Allegro. Jeśli minęło 180 dni, poproś Allegro o pomoc przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

Rękojmia trwa 2 lata. W tym czasie przedmiot zakupu ma być sprawny, a kupujący nie ponosi żadnych kosztów w związku z ewentualnymi naprawami czy wymianą.

oznacz moderatorów
Adekpol
#13 Ambasador#

Oczywiście jeśli reklamacja jest uznana, masz zdjęcia fotela? Wiesz jak wygląda procedura reklamacyjna od tej firmy? Nie sądzę że bezpodstawnie odrzucili reklamacje, spodziewam się tutaj niezłego wysłużenia produktu, skoro aż pręt wyszedł na oparciu

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 przecież napisała że sprzedawca każe odesłać oparcie więc po co tyle rad, jak kupująca chce kasę lub nowy fotel bez odesłania fotela na reklamację 🙂  a sprzedawca czeka i jest obrzucany bezprawnie błotem 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@kostas11 Za dużo rad? Moim zdaniem rad nigdy nie jest za dużo. Dzięki Dyskusji pan prawdopodobnie uzna reklamację i zwróci koszty odesłania.

Kupująca nie chce kasy lub nowego fotela bez odesłania, tylko grzecznie poprosiła o wymianę lub zwrot pieniędzy.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agas2406 Z trwającej dyskusji wynika, że Sprzedający nie ustosunkował się jeszcze do kwestii zgłoszonej przez Ciebie reklamacji, ponieważ odesłany towar jeszcze do niego nie dotarł. Poza tym jeśli chcesz ocenić Sprzedającego, właściwym miejscem na przekazanie swojej opinii jest ta zakładka. Nie możesz Jednak dodać kolejnej opinii o tym Sprzedającym, ponieważ już raz oceniłaś go pozytywnie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Widocznie oceniła go zbyt szybko i pochopnie. Teraz minęło 90 dni od zakupu i nie może tej oceny zmienić w oparciu o jego podejście do reklamacji. Dawniej można było wystawiać oceny w dowolnym czasie, niestety Allegro ten czas ograniczyło ze szkodą dla kupujących.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@agas2406 reklamacja trzeba odesłać produkt, po uznaniu reklamacji sprzedawca oddaje kasę za odesłanie oraz wymienia towar lub zwraca kasę, inaczej się nie da 🙂

Jak nie odesłałaś oparcia to stoisz w miejscu, dyskusje i inne cuda nie pomogą  😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

Jako klient Allegro masz prawo do swojej subiektywnej opinii, w ocenie kupującego możesz wyrazić swoje odczucia.

oznacz moderatorów