anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie uznana reklamacja

viva89v
#2 Obserwator#

Sprzedawca nie chce uwzględnić reklamacji smartwatch który dotarł do mnie ze zbitym wyświetlaczem. Sam produkt był nieprawidłowo zapakowany do wysyłki. Aczkolwiek opakowie było w stanie nienaruszonym, ale wyświetlacz LCD zbity. Sprzedawca proponuję zwrot połowy wartości smartwatch. Apsolutnie nie zgadzam się na taki sposób rozwiązania sprawy. Jak może pomóc mi Allegro? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pinsplash
#21 Demiurg#

@viva89v  Reklamacja to sprawa między Tobą a Sprzedawcą. Możesz otworzyć dyskusję. Ale tutaj jest słowo przeciwko słowu.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@viva89v  zakup od firmy ? spisujesz protokół w ciągu 7 dni od odebrania - odsyłasz do sprzedawcy ma obowiązek wymienić lub zwrócić kasę, a resztę sprzedawca załatwia z kurierem, ubezpieczenie itp. 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Przy takim uszkodzeniu jak rozwalona szybką to co jest warty protokol szkody spisany np. 3 dni po odebraniu?

Brak jest dowodu na to, że kupujący sam nie uszkodził tego np.godzine po odbiorze. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@exoryna ryzyk fizyk 🙂  takie jest prawo 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Otwórz mu Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i domagaj się zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu towaru lub wymiany na koszt sprzedawcy. Już sama propozycja zwrotu połowy kosztów jest uznaniem reklamacji. Przy wymianie sprzedawca pokrywa także koszt odesłania i dosyła nowy towar na swój koszt. Jeżeli sprzedawca nie może towaru naprawić lub wymienić, oddaje całą wpłatę i koszt odesłania. Na masz obowiązku godzić się na obniżkę ceny, sprzedawca nie ma prawa tego proponować. O obniżkę ceny może wystąpić tylko kupujący. Po 24 godzinach w Dyskusji pomoże Cie pracownik Allegro.

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

I znów jednostronnie patrzysz na temat, masz pewność że to sprzedawca "uszkodził" towar przed? Kartonik nienaruszony więc nie sądzę że to wina kuriera, tak więc pozostaje ukryta informacja od strony kupującego lub sprzedającego, ktoś z nich uszkodził towar, lub sprzedawca taki otrzymał i nie sprawdził stanu smarwatcha. 

Poza tym, sprzedawca który by wiedział o uszkodzeniu i nadal wysłał towar z wadą, sądząc że ktoś się nie zorientuje, jest zbyt podkoloryzowane i brzmi trochę jak 100% wysyłka pod problemy na własne życzenie.

oznacz moderatorów