anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

obsługa reklamacyjna klienta kupującego przez ALLEGRO

Client:37376316
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

jestem klientem tego portalu od ponad 10 lat. Różne już były przygody podczas korzystania z serwisu, ale zawsze można było coś zapytać, zadzwonić, wysłać maila etc. Ostatnio nawet to klientowi uniemożliwiono..... Odkryłem to dopiero po poszukiwaniach w "głębokim" internecie.

Dobrze wiedzieć gdzie mają wsparcie klienta po sprzedaży..... Należy na Allegro uważać... Zawsze jak już kasa poszła to Ty kliencie się martw...  Informację zamieszczam, bo nie wierzę że się nikomu nie przyda. 

Ostrzeżenie i podsumowanie w skrócie:

Brak telefonu infolinii...

Brak maila kontaktowego do obsługi reklamacji...

Brak dostarczenia KRS na życzenie kontrahenta...

....a jak zamówimy kontakt to ich pracownik się rozłącza podczas rozmowy 😞

Powyższe 4 linijki proponuję dodać do reklamy portalu- uzyska on 100% rzetelności i prawdziwości

 

ALLEGRO - w obecnym wydaniu nie radzi sobie z obsługą klientów. W moim przemyśleniu, opinii i przykładzie jest to "firma krzak", brak możliwości zadzwonienia, brak możliwości wysłania maila, dobrze że łaskawie oddzwaniają ..... Konsultant po otrzymaniu próśb o telefon, mail do kontaktu i KRS firmy nic nie podał..... Brak szkolenia? Nie uważam... Raczej celowe działanie. Podczas rozmowy kazał dzwonić do dostawcy, do doręczyciela, do zastępcy psa dozorcy, do wszystkich innych, tylko nie do nich...... A później rozłączył się..... Fachowe podejście do klienta, nie ma co, aż żal opowiadać. Tylko problem został, portal "umywa ręce", towaru brak, a pieniądze zabrane klientowi


Client:37376316

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

xyz96
#21 Demiurg#

Tu masz kontakt do Allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt wybierasz temat i możesz napisać maila lub zamówić rozmowę telefoniczną.

Jeśli masz problem ze sprzedawcą, to napisz dokładnie, o co Ci chodzi.

oznacz moderatorów

Client:37376316
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc.

Napisałem powyżej już dokładnie....  link podany to tylko automat nie umożliwiający napisania maila i  nie podający żadnej formy kontaktu z tą firmą (przynajmniej mi się nie udało). Daje tylko możliwość poproszenia o zadzwonienie w sprawie.

Jestem już po zamówionym "kontakcie telefonicznym" z Allegro i fakty z niego przedstawiłem powyżej... Stąd ostrzeżenie dla kupujących...

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

Przez link który dostałeś wcześniej możesz normalnie wysłać wiadomość do Allegro i dostaniesz odpowiedz na email. Inna spraw, że na takie odpowiedzi trzeba zazwyczaj chwilę poczekać.

Rozmowę telefoniczną możesz zamówić, masz dodatkowo Allegro Gadane...w czym jeszcze jest problem ?

Infolinia w firmie wielkości Allegro ? 🙂 Wystarczy mi, że musiałem w kilku o wiele mniejszych firmach czekać po kilkadziesiąt minut w kolejce żeby się dodzwonić. Wolę email.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Client:37376316 KRS każdej spółki możesz od co najmniej kilku lat przejrzeć samodzielnie na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości. Rzeczywiście Allegro nie ma infolinii ani adresu e-mail, nie znaczy to jednak - jak sam się zorientowałeś - że nie da się do nas napisać, czy z nami porozmawiać. Na tej stronie znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, wystarczy tylko na początku wskazać, w jakiej sprawie się kontaktujesz, np. Kupuję > Dostawa, zwrot towaru i reklamacja > Problemy transakcyjne:

msniezek_0-1600504579824.png

Teraz ad meritum. Pracownik rzeczywiście rozłączył rozmowę z Tobą. Stało się to po dokładnie 10 minutach jego prób wyjaśnienia Ci, na czym polegają zakupy w Allegro. W czasie tych 10 minut pracownik wielokrotnie wskazywał Ci, co mógłbyś zrobić, aby Twoja sprawa zakończyła się pozytywnie - rozłączył się (uprzedzając o tym) dopiero wtedy, gdy było jasne, że to nie pomocy oczekujesz po rozmowie z nim.

Jeżeli chodzi o kwestie, jakie poruszałeś w rozmowie. Zamówiłeś u sprzedawcy przedmiot z wysyłką do paczkomatu i twierdzisz, że niezasadnie został on zwrócony do nadawcy. Rzeczywiście historia przesyłki na to wskazuje. W takiej sytuacji powinieneś przede wszystkim skontaktować się ze sprzedawcą. To on odpowiada za dotarcie przesyłki do Ciebie, to on może ją nadać ponownie, to wreszcie on może złożyć reklamację u przewoźnika. Pracownicy Allegro pomogą Ci w tym, jeżeli tego zażądasz (tak jak tym razem: po rozmowie z Tobą pracownik założył sprzedającemu w Twoim imieniu dyskusję, wymagając od niego odniesienia się do sytuacji, na co ma on czas do poniedziałku do 15:35) - jednak to nie my jesteśmy stroną umowy kupna. I to nie jest zmiana, która nastąpiła ostatnio - tak było zawsze. Na pewno zdajesz sobie przecież z tego sprawę, skoro konto, z którego piszesz, masz od 6 lat.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Prawda jest także taka nie teraz coraz więcej serwisów wstawia BOTów i nie rozmawia się z człowiekiem, także wiadomości  są generowane automatycznie i jest tego coraz więcej.Ten przypadek widać nie kwalifikuje się do tego, ale ku temu to wszystko podąża.

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Nie kumam chyba. 

Kupiłeś coś od allegro? 

Czy kupiłeś na allegro od kogoś? 

 

oznacz moderatorów

Client:37376316
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

dziękuję wszystkim za zangażowanie i podpowiedzi. Niestety sprawa jest nie tak jasna jak "zaspamował" pan ADMIN. Przesłał Pan tak wiele informacji, że przebrnięcie przez to jest niemożliwe. Trzeba by było jeszcze dla pełnej satysfakcji klienta podpiąć 300 stron umowy do przeczytania 😉

Prosiłem Allegro tylko o 3 konkretne odpowiedzi: nr tel infolinii, mail do reklamacji, Aktualny KRS. Do tej pory  nie otrzymałem krótkiej zwięzłej odpowiedzi..... czyli nic. Typowe zamydlanie sprawy, może klient się "znudzi"

Kasa jest pobrana, towaru brak tylko robi się z klienta balona i niech sobie pisze.... Do sprzedawcy, do firmy wysyłkowej tylko nie do ALLEGRO !! Rezultat jak zawsze.... nie ma nic.

Taką wiadomość otrzymałem od sprzedającego:

"Witam,
przesyłka nie została odebrana o czasie i do nas wróciła, prosze o wpłate za ponowną wysyłke. Kwota 8,99
22 1240 3028 1111 0010 9262 5689

PEKAO II O. w Łodzi"

A taką przesłałem sprzedawcy:

 Dzień dobry. Przesyłki nie otrzymałem. Została dostarczona pod inny adres paczkomatu. Sprawy nie zgłaszałem do Państwa tylko do Allegro ponieważ nie widzę waszego niedopatrzenia. Allegro wzięło pieniądze i zamiast obsłużyć reklamację jak należy wysługuje się Państwem marnując nasz wspólny czas. Podkreślam że podczas rozmowy z Allegro opisałem ten problem. Wobec stworzonych problemów i powyższego bicia piany proszę o zwrot pieniędzy , zamówię towar gdzie indziej i opiszę działania handlowe Allegro z właściwym komentarzem.
Nie dostarczyć towaru na właściwy adres i żądać dodatkowych pieniedzy za ponowną dostawę to w moim rozumieniu zwykłe złodziejstwo. Jeśli przyjąć takie ustalenia za wiążące to wezmę następnego razu taxi na Fv pojadę do drugiego paczkomatu po odbiór przesyłki i zrobię refakturę tej usługi na Allegro.

 

Całą sytuację ratuje tylko szybka reakcja sprzedającego (odpowiedź po 15min)... Widać że to poważny kontrahent..

"Bardzo przepraszamy za tę sytuację. Proszę podać numer konta do zwrotu za tonery lub inny paczkomat do wysłania towaru."

 

Widać że sprawa ma się ku końcowi i światełko już jest... 🙂

 Choć naprawdę wszystkiego to nie cofa.... 10 dni w plecy ..... bo doręczyciel nie miał "dobrej chęci", przy "pełnym" paczkomacie  wystarczyło choć zadzwonić i  zostawić przesyłkę na posesji (300metrów). Jak obserwuję rynek tych usług wierzę, że w następnych przypadkach coś wymyślą ku lepszemu 🙂

Tylko ALLEGRO odstaje od całej reszty...

telefon do reklamacji - brak

mail do reklamacji - brak

KRS - szukaj Pan w necie 😉 Choć przesłanie KRS na życzenie kontrahenta jest obowiązkiem handlowym !!! 

Dziękuję wszystkim za pomoc... Choć odnosząc się do poruszonego tematu botów i automatyzacji.... Podzielam Pana obawy.... Tu problem zaistniał.... bo nie było z kim porozmawiać... Brak kontaktu na podstawowych mediach... Dopiero dookoła trzeba zbierać informacje..  Wszystkie te komunikatory utrudniają i komplikują tylko mailowanie

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Client:37376316  Czyli chodziło o to, że paczkomat był przepełniony i paczkę przekierowano do innego paczkomatu? 

Generalnie, umowę zawierasz ze sprzedającym, nie z Allegro.

Według regulaminu, InPost może przekierować Twoją paczkę, jeżeli uprzednio nie otrzymali alertu o możliwym przepełnieniu (SMS/mail z przekierowaniem na własny paczkomat/zgodą wysyłają jeżeli paczkomat regularnie się nie wyrabia).

DarkStoorM_0-1600699151844.png

 

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Z tego co piszesz to nie rozumiesz jak to działa.

Allegro nie było twoim kontrahentem. 

Podejrzewam, że pomyliłeś się przy wyborze paczkomatu i tyle. 

I jeszcze z tym pełnym paczkomatem żeś dowalił. Facet miał ci to do domu dostarczyc? 

oznacz moderatorów

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

@Client:37376316  Szybkie pytanie. Z kim zawarłeś transakcję, z Allegro czy ze sprzedającym?  u tej osoby, z którą zawarłeś umowę(kupiłeś przedmiot) u tej składasz reklamacje. Zamiast bawić się w to aferowanie z Allegro 30 razy miałbyś już paczkę u siebie.

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@Client:37376316 w takim razie jeszcze raz, w telegraficznym skrócie:

  • Nie podajemy numeru telefonu, nie ma takiego obowiązku. Nie znaczy to jednak, że nie da się z nami skontaktować telefonicznie.
  • Nie podajemy adresu e-mail, nie ma takiego obowiązku. Nie znaczy to jednak, że nie da się z nami skontaktować drogą mailową.
  • Z którego dokładnie paragrafu, ustawy wynika obowiązek przesłania wypisu z KRS na żądanie kontrahenta?
   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@msniezek 

sama prawda i tylko prawda i w idealnym stylu od myślników

piękna, śliczna, idealna  wręcz wspaniała odpowiedź, istne dzieło sztuki aż dałem w punkt

cyt: "

  • Nie podajemy numeru telefonu, nie ma takiego obowiązku. Nie znaczy to jednak, że nie da się z nami skontaktować telefonicznie.
  • Nie podajemy adresu e-mail, nie ma takiego obowiązku. Nie znaczy to jednak, że nie da się z nami skontaktować drogą mailową."

chyba sobie koszulkę z takim tekstem zrobię

i będę się od mistrza uczył

 

ale tak mi się przypomniało:

kiedyś chciałem się skontaktować z działem prawnym allegro jak mi kiedyś (wg mnie bezprawnie) zablokowaliście konto to pogadałem sobie z kimś z powyższego zdjęcia, mój rozmówca z allegro stwierdził, że nie ma uprawnień do działania i kazał pisać maila

napisałem maila, to piszący z allegro stwierdził, że nie ma uprawnień więc napisałem list i wysłałem pocztą polską do Poznania, na który nie dostałem odpowiedzi

@Client:37376316 

kompletnie nie wiadomo o co ci chodzi i co jest winą allegro, a co nie jest

jeżeli masz rację to wiedz, że teraz jest dość ważny moment bo serwis wchodzi na giełdę - zainteresuj swoim problemem media, tvn uwagi interwencje lub pisz do Jaworowicz

wiedz jednak że media:

  • podają numery telefonu. Nie znaczy to jednak, że da się z nimi skontaktować telefonicznie.
  • podają adresu e-mail. Nie znaczy to jednak, że da się z nimi skontaktować drogą mailową..

 

 

oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@RED na szczęście jakoś udało Ci się odblokować konto, pomimo że nikt - jak twierdzisz - nie miał do tego uprawnień 🙂

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@msniezek wybłagałem pisząc reklamację

ale ja tu chwalę powyżej zwięzłość i trafność wypowiedzi

oznacz moderatorów

Client:37376316
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ponownie 😉

dziekuję za porady i za zwięzłość wypowiedzi w 3 kluczowych pytaniach.

Drodzy klienci fakty są takie:

Kasa poszła.... towaru brak... kasa dalej na konto nie wróciła mimo żądania.... 

Telefonu-nie chcą dać

Maila-nie chcą dać 

KRS-nie chcą dać (czyli brak wiarygodności jako firma)

Swoja drogą rzeczywiście tak bezczelnego uzasadnienia jak powyżej w postach nie widziałem jeszcze w życiu.. 🙂 Widać wyższa "kultura handlu" z butów wystaje...

Wniosek jest prosty. Widać że Klienta mają w d..pie. Wystarczy cokolwiek nie tak, a nie dostaniecie towaru ani pieniedzy, a tylko popiszecie sobie z botem, o ile wam konta nie zablokują. Trzeba było wcześniej poznać tego klienta który pisze tu na forum i zastosować jego radę "Zamiast bawić się w to aferowanie z Allegro 30 razy miałbyś już paczkę u siebie."

Zastosuję to u siebie w praktyce.... Po co płacić niepoważnym i majacym w d..pie klienta firmom takim jak ALLEGRO.... Nie bedzie potrzeby się "aferować" 🙂 Kupię tam gdzie klienta chcą... a nie tylko jego kasy.

Kończąc ostrzegam wszystkich kupujących przed ALLEGRO są nierzetelni... No i kasy nie oddają... Granda

 

 

 

oznacz moderatorów