anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowny zakup u tego samego sprzedawcy w aplikacji mobilnej

Dzoana_ZT
#8 Zapaleniec#

Przy korzystaniu z opcji ponownego  zakupu u tego samego sprzedawcy w aplikacji mobilnej nie ma możliwości dodania wiadomości dla sprzedającego. Aplikacja przechodzi od razu do potwierdzenia zakupu i zapłaty. Przy zakupie soczewek kontaktowych jest to kłopotliwe, bo przecież zawsze trzeba podać moce soczewek. Czy może ja coś przeoczyłam?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Dzoana_ZT z jakiej apki korzystarz? IOS? Android?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Dzoana_ZT
#8 Zapaleniec#

IOS

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Dzoana_ZT Zgadza się, w takiej sytuacji nie ma możliwości edycji, ale dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją już do właściwego zespołu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Dzoana_ZT
#8 Zapaleniec#

Super, dzięki 👍 czekam w takim razie na efekty ich pracy

oznacz moderatorów