anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z inpost

Tula_love
#7 Wielbiciel#

witam,

od wczoraj mam problem z in Post, nie widzi przesyłek z allegro. Powiązałam wszystko od nowa a nadal jest problem. czy ktoś może coś wie?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mwmonety
#21 Demiurg#

Były ostatnio problemy ale u mnie już wszystko działa.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tula_love Sprawdź proszę czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Tula_love
#7 Wielbiciel#

sprawdzałam, ale nigdzie inpost nie widzi przesyłek.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Tula_love 

W tej sytuacji w pierwszej kolejności prosimy o wykonanie poniższych kroków:
1. Włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka" (pop-up) i wyczyszczenie „ciasteczek”.
2. Zalogowanie się na konto danymi do Managera Paczek (adresem mailowym i hasłem), a nie poprzez przycisk "Zaloguj przez Allegro").
3. Usunięcie powiązanego konta lub wybranie opcji "powiąż ponownie" w Managerze Paczek (zakładka Allegro, opcja "zarządzanie kontami").
4. Po ponownym powiązaniu powinno nastąpić przekierowanie do strony allegro.pl gdzie konieczne będzie potwierdzenie wykonanej czynności. 

W zakładce "IMPORT ALLEGRO INPOST" Na początku typ przesyłki jest automatycznie ustawiony jako import przesyłek typu „Allegro Paczkomaty 24/7”, jeśli ma zostać zaimportowany inny rodzaj przesyłki należy zmienić filtr na daną usługę i wybrać przycisk "Szukaj". Upewnij się również czy w polu "Konto" w tej zakładce widnieje Twój login Allegro.

Jeśli powyższe działania nie przyniosą skutku, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt byśmy mogli dokładniej zweryfikować przypadek.

oznacz moderatorów