anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnościami BLIK bez kodu

DawidP1303
#1 Nowicjusz#

Witam, kilkukrotnie próbowałem zakupić produkt przez BLIK z uwagi na jego zapamiętanie bez użycia KODU lecz do płatności nie dochodzi. Proszę o usunięcie zapamiętania bądź pokierowanie jak mam tego dokonać. Z góry dziękuję

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

patrols94
#1 Nowicjusz#

No niestety, za każdym razem w moim przypadku jest to samo. Po wybraniu BLIK BEZ KODU i kliknięciu kup teraz wyskakuje mi informacja "zakup się udał, lecz płatność nie została zrealizowana, prosimy dokończyć płatność:" i tutaj mam do wyboru dwie pozycje "MBANK PK", a po wybraniu jednej z nich i kliknięciu "dalej" okno się zamyka i tyle z tematu... już kilkukrotnie anulowałem zakup i dokonałem go ponownie płacąc blikiem z kodem...

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@DawidP1303 Zapisane metody płatności możesz usunąć tutaj https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/metody-platnosci

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

CaVeRaT
#1 Nowicjusz#

Niestety potwierdzam takie zachowanie, od pewnego momentu przestało to działać i u mnie, wcześniej nie było problemu, wszystko płaciłem bez kodu, a teraz niestety tylko z kodem.

oznacz moderatorów

S0NGOKU
#9 Pomysłodawca#

Dobrze wiedzieć, myślałem, że tylko u mnie coś się pokrzaczyło po jednorazowym skorzystaniu z innej metody płatności niż BLIK. Czekamy na poprawkę!

oznacz moderatorów