anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłką do allegro one punkt kolporter

MAMY ROZWIĄZANIE!
doruuu
#8 Zapaleniec#

Cześć,

mam problem z jednym zamówieniem, numer przesyłki: ALE000009E60FE4. Sprzedawca wysłał 2 grudnia, ale paczka ma status "powtórne awizo", nie dostałam żadnej informacji że paczka przyszła. Miała status "w drodze" a potem od razu awizo. 

Sprzedawca każe się kontaktować z infolinią kolportera. Z kim i gdzie ja mam się skontaktować? Najbliższy termin zamówienia rozmowy z allegro przypada na poniedziałek, czyli za 6 dni. Koszmar... 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@doruuu Wyjaśniam już sprawę tej przesyłki, dlatego poproszę Cię o chwilę cierpliwości. Gdy tylko czegoś się dowiem w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
doruuu
#8 Zapaleniec#

Hej, bardzo Ci dziękuję za zaangażowanie i czekam na wieści. Natomiast pytanie - czy to jest oficjalny sposób rozwiązywania problemów z paczkami allegro one? Pisanie posta na forum i czekanie aż moderator odpowie? Chciałabym na przyszłość sama móc rozwiązać problem zamiast robić głuchy telefon. Naprawdę nie ma żadnej infolinii przychodzącej, czatu, nic..? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@doruuu Z uwagi na okres przedświąteczny i bardzo dużą liczbę wiadomości, którą otrzymujemy każdego dnia, czas odpowiedzi może być wdłużony, a niektóre kanały kontaktu (jak czat) w ogóle są niedostępne.  Dlatego też staramy się pomagać najszybciej jak możemy w innych miejscach m.in. tutaj, na Allegro Gadane. 

Jeśli chodzi o Twoją przesyłkę, to mam już dla Ciebie informację, że niebawem skontaktuje się z Tobą nasz pracownik, który pomoże rozwiązać problem z Twoją paczką, dlaczego czekaj proszę na telefon od nas 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
doruuu
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za interwencję, już dostałam telefon od Pana z informacją, że punkt był przepełniony, dlatego nie udało się dostarczyć do niego paczki. Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@doruuu Sprzedawca nie może Ci nic kazać w takiej sytuiacji. To on odpowiada, zgodnie z prawem, za przesyłki przez siebie udostępnione. Jemu więc składaj reklamację i domagaj się niezwłocznego i skutecznego wydania rzeczy lub zwrotu całej wpłaty. 

Poczytaj o odpowiedzialności sprzedawcy za przesyłkę na stronie UOKiK. Ty nie musisz się szarpać z żadnym one punkt, to nie jest dla Ciebie strona umowy. 

oznacz moderatorów
doruuu
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź. Jest prawdą, że sprzedający odpowiada prawnie za niebezpieczeństwo utraty rzeczy. Gdyby została utracona lub zniszczona na pewno cisnęłabym sprzedawcę. Na tym etapie po prostu słabo, że sprzedawca się nie kwapi żeby pomóc 🙂 Wezmę to pod uwagę przy wystawianiu oceny. 

oznacz moderatorów