anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wysyłka

Client:49839354
#1 Nowicjusz#

Witam miałem problem z wysyłką, paczkomat nie chcial przeczytać etykiety i nie mogłem wysłać paczki . Jak mógłbym otrzymać nowa etykietę? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:49839354 co to znaczy nie chciał przeczytać etykiety? Próbowałeś wprowadzić ręcznie numer etykiety? Etykieta InPostu z zasady jest ważna 30 dni od chwili wygenerowania.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49839354 Czy jak sugeruje @Client:44052296 próbowałeś wpisać numer ręcznie? Którego zamówienia dotyczy ten problem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

jak jest zawieszony i panel nie działa, to nic się nie da wpisać. Miałem już tak kilka razy z paczkomatami, ale wtedy trzeba szukać sprawnego, więc nie ma potrzeby generowania nowej etykiety 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów