anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z wysylka

lukaszzi8
#7 Wielbiciel#

witam,sprzedalem przedmiot wygenerowalem etykiete na inpost bylem w 2 punktach i nie moge wyslac paczki nie dziala kod 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

W punktach paczki powinny już przechodzić, u mnie właśnie terminal zaczął wszystko przepuszczać, ale strasznie długo mielił skan nawet dwóch paczek. Nie wiem tylko jak z paczkomatami. Na stronie InPostu nadal widnieje info, że pracują nad rozwiązaniem problemów.

No nic, zobaczymy w przyszłym tygodniu jak tam statystyki.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@DarkStoorM

  Z paczkomatami to u mnie włożone o 8 do paczkomatu wszystkie smartowe mają status Wyjęta przez kuriera, pozostałe nadal Umieszczona w paczkomacie. I teraz pytanie czy kurier wyjął tylko smarty, czy wyjął wszystkie a statusy zwykłych nie zaktualizowały się.  😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Kaliope_Brzeg No nic, chyba zbyt wcześnie pochwaliłem... nawet kurier nie przyjeżdża po paczki, a towar leży. Mogłem kogoś wysłać do paczkomatu

DarkStoorM_0-1617373693075.png

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

Mi sie na szczescie udało nadać rano. Ale też widac coś sie dzieje. Kurier odebrał normalnie lecz managerze paczkomatów nadal maja status "przygotowana przez nadawce". Natomiast w trackingu inpostu juz sa w oddziale. Na szczescie linki do przesylek prowadzą na tracking wiec klienci już widza że paczki ruszyły . Ale ewidentnie coś sie dzieje. Chyba z managerem paczkomatów.

oznacz moderatorów

kytorr
#13 Ambasador#

Tak, awaria systemów inpost się dzieje 😕

Drodzy Klienci,

obserwujemy awarię naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem problemów i przywróceniem 100% sprawności naszych usług. O postępach prac będziemy informować na bieżąco.

oznacz moderatorów