anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedawcą

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Szanowni kupujący , czy zgadzacie się z pozycją najwyższej jakości zamówionego zakupu, szanowania, dbałości i staranności w zrealizowaniu zamówienia dla kupującego jak najstaranniej i najszybciej..... ?

Kupujący w relacji lekceważania przez sprzedawców z praktyką w sprzedaży. Handel i doświadczenie przeciw kupującemu. POCZUCIE PEWNOŚCI i BEZKARNOŚCI to ich sposób na kupującego .

Mają gdzieś potrzebę, oczekiwanie, zadowolenie kupującego. Nie liczą się z relacją życiową kupującego, który dokonuje zakupu w jakim planie swoich potrzeb.

Sklep [edycja] Sprzedał mi gitarę z WADAMI. Niedomalowana część gitary, zacieki i nierówności w części drewnianej gryfu. Po zgłoszeniu sytuacji , lekceważący i milczący stosunek do obniżenia ceny po zakupie. Drwina i tupet w dyskusji i propozycja zwrotu z mozliwością zakupu innej gitary z wyższej półki, bez przeprosin i propozycji zadośćuczynienia. Pomoc allegro coś zrewolucjonizowała i dotyczy się spór o rozwiazanie relacji .... TAKIEGO OCZEKUJEMY MY KUPUJĄCY TRAKTOWANIA i NIEPEWNOŚCI KUPOWANIA ? ....Poproszę o wypowiedź na ten temat...... Pozdrawiam

oznacz moderatorów
154 ODPOWIEDZI 154

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

   Do i komentarz do wpisu

 

 

Kaliope_Brzeg
#17 Koryfeusz#

Co za dziwny wątek. Czuję niepokój jak go czytam

Nie wiem jakie kryteria handlu są stosowane i akceptowane. Jednak jak ktoś zamawia i płaci to powinien otrzymać zgodnie z opisem sklepu towar bez wad.

Sklep akceptuje zgłoszenie wadliwego towaru z opisem udokumentowanym zdjęciami.

Jaki ruch ? , oczywisty !.... Powinien robić wszystko, aby wywiązać się z umowy sprzedaży.

Świadomie wysła gitarę z WADAMI, wyjaśniło się to w dyskusji zgłoszenia szkody mojej jako kupującego.

2021-02-07 JAKI MAMY STAN , SPRZEDAWCA NIC WŁAŚCIWIE NIE ZROBIŁ ZE SWOJEJ WOLI i NIE MA STANOWISKA CO DALEJ ....

Kaliope_Brzeg CHCESZ ZAMAWIAJ BÓBLE I PŁAĆ . WYSTAWIAJ OPINIE ZA TO POZYTYWNE I DZIW SIĘ O CO CHODZI, pełen obaw 🙂

 

oznacz moderatorów

uEdka
#21 Demiurg#

@Client:80007735 wiesz dlaczego w prawie konsumenckim znalazł się zapis o 14 dniach na zwrot towaru zakupionego przez internet? Chyba nie wiesz. Właśnie dlatego, żebyś mógł bezproblemowo dokonać zwrotu zakupu, który nie jest taki, jak oczekiwałeś. 

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Do uEdka:

Chyba  lubisz kupować , płacić, odbierać z wadami, wystawiać opinie pozytywne, nie reagować i reklamacje odsyłać też za to płacąć i taki tylko handel.... Nie poradzę, ale powodzenia. Jedank gdy to będzie ważne zamówienie dla ważnego celu , co wtedy....

oznacz moderatorów

akcesoria-net-pl
#14 Krzewiciel#

@Client:80007735 Tak z ciekawości, bo widzę że używasz jakiegoś translatora, z jakiego kraju jesteś.

Czy problemem jest koszt przesyłki? 

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

akcesoria-net-pl polonista ? .... 🙂 . Jak odpisać ?, Zastanawiam się i może założę sklep allegro. Będę sprzedawał same bóble. ZAPRASZAM akcesoria-net-pl WTEDY NAZAKUPY I WYSTAWIANIE SAMYCH POZYTYWNYCH OPINII PO ZAPŁACIE....

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:80007735 35d577d327f0012fb9ac93071a81a6b41439.jpg

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

pinsplash PAMIĘTAJ RÓWNIEŻ ŻE SEN MA SWOJE PRAWA .....

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:80007735 "Zastanawiam się i może założę sklep allegro. Będę sprzedawał same bóble." - wieżę ci na słowo😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

mikeza
#17 Koryfeusz#

@akcesoria-net-pl  chyba z Marsa, żaden translator nie wali takich błędów ortograficznych. Widzisz, że on nie chce żadnej pomocy, a wkleja cały czas to samo.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@mikeza 

Rubta co chceta - tego na pewno żaden translator nie spłodził 🤣

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Komentarz do @akcesoria-net-pl /kopia poniżej mojego komentarz/

Wklejanie tak, czasem odpowiedź krytykujących można skwitować tylko tak, bo cóż można innego jeśli ....Tekst wklejony jednak dotyczy meritum, jak w poczatkowym zapisie tekstu w tej dyskusji.

Natomiast co do błędów , zauważyłem że jak Publikuje się odpowiedź, tekst zatwierdza się z błędami treści. Odnośnie ortografii , kontroluję i ta DYSKREDYTACJA , to jak może jesteś SPRZEDAWCĄ ?- WTEDY ROZUMIEM .

 

 

 

@akcesoria-net-pl  chyba z Marsa, żaden translator nie wali takich błędów ortograficznych. Widzisz, że on nie chce żadnej pomocy, a wkleja cały czas to samo.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

 

Odpowiedź do tekstu poniżej:

Problem to jest z zamówieniem. Otrzymany z WADAMI i SKLEP ZROBIŁ TO ŚWIADOMIE /wyjaśnia to odpowiedź ze sklepu w uruchomionej dyskursji/.

Odnośnie kosztów : nie wiem jak to wszyscy widzą. Zamawiasz gitarę i płacisz. Oczekujesz zgodnie z ofertą sklepu dobrego produktu. Masz reklamację i masz na własny koszt odesłać zamówienie /oferta sklepu/.

Czego tu nie można pojąć, jak czytam inne teksty w tej dyskusji. Może jeszcze sklep powinien otrzymać  darowiznę /wartość zakupu i odstąpienie od jej zwrotu /. BO TAKI SUPER SKLEP.......

 

 
 

 

akcesoria-net-pl
#14 Krzewiciel#

@Client:80007735 Tak z ciekawości, bo widzę że używasz jakiegoś translatora, z jakiego kraju jesteś.

Czy problemem jest koszt przesyłki? 

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Do komentarza o publicznej wiadomości ....

BEZKARNOŚĆ TO ANONIMOWOŚĆ. W KRL pewnie bardziej ten tok wnioskowania jest właściwy. Handel transparentny, dane firm w KRS nie są danymi wrażliwymi.... Nick to nie wrażliwy aspekt działaności .....

oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

@Client:80007735Jeżeli nie pasuje zwróć, nie żądaj obniżenia ceny. Możesz także złożyć reklamację.

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Do Client:97320082

OK. TAK SIĘ DZIEJE I DO TEGO ZMIERZA.

Dyskusja i opis relacji to PRAWA KUPUJĄCYCH.

DOWOLNOŚĆ RUBTA JAK CHCETA. SPRZEDAŻ Z WADAMI. WYSYŁKA PO ZAPŁACIE. NIE O TO CHODZI, TYM BARDZIEJ PO ŚWIADOMYM PAKOWANIU Z WADĄ.

Zakupy powinny być PEWNE i KOŃCZYĆ SIĘ SATYSFAKCJĄ PO. MOJA RELACJA JEST PROSTA.

Jeśli będzie dotyczyła skomplikowanemu zakupowi to NIE O TO CHODZI W SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ. Wpływ kupujących powien być STANOWCZY ..... Kupujacy płacą i walczą o zwroty, nie sprzedający z zasady....

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Do Client:97320082

Tak się dzieje. Tylko nie kupuje się z WADAMI i dla reklamacji, zwrotów itd. Towar był świadomie wysłany z WADAMI , to jest potwierdzone.....

oznacz moderatorów

vonNogay
#14 Krzewiciel#

Lepiej zwrócić gitarę niż ją zawracać na forum 😉

 

---------------
oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

Chociaż ładnie gra?

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Muzycznie to pudło rezonuje w przyzwoitych akordach .....

oznacz moderatorów

Client:80007735
#9 Pomysłodawca#

Chociaż przysłane pudło było rozstrojone, to zagrało w rezonansie 🙂 .....

oznacz moderatorów