anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa serwisowa 20–21.02.2021

InPost
Ekspert InPost

Drodzy Sprzedawcy!

 

Pomimo planowanych prac serwisowych w dniach od 20.02.2021 godz. 18:00 do 21.02.2021 godz. 18:00, będzie można bez problemu odbierać paczki z Paczkomatów i realizować zakupy w sklepach internetowych z dostawą do Paczkomatów i PaczkoPunktów. 🙂

Przez cały czas będzie można odbierać paczki, które zostały umieszczone w Paczkomatach przed rozpoczęciem prac – zarówno przy pomocy kodu odbioru, kodu QR  i aplikacji mobilnej (z wyjątkiem 30 minutowej przerwy o godzinie 23:00 w dniu 20.02, podczas której nie będzie możliwe zdalne otwarcie skrytki – w tym czasie aplikacja będzie działać w trybie offline).

Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie , ważności etykiet oraz kodów zwrotu.

Szczegółowe informacje znajdziecie 👉 tu

 

Dziękujemy za wyrozumiałość!

Zespół InPost

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

beciowa1
#7 Wielbiciel#

Witam. Kiedy będzie możliwość generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro?

oznacz moderatorów

kuba1550
#12 Orędownik#

Żadnych nowości w nadawaniu paczek. Znowu trzeba klikać w oświadczenie za każdym razem aby nadać paczkę oraz o zmianę etykiety. 100 paczek = 100 kliknięć w oświadczenie oraz 100 kliknięć o zmianę etykiety na A6P. Zablokowali serwis na cały dzień i nic nie naprawili 😂 🤣 😲

oznacz moderatorów

browzur
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ , przypadkowo wywołałem. Dlaczego nieważna informacja jeszcze wisi jako ważna? (przerwa w InPost)

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kuba1550   To czekaj do końca dnia i importuj wszystkie np. sto paczek i tylko raz będziesz musiał potwierdzać 😁

oznacz moderatorów