anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka talerzy

1malinka
#8 Zapaleniec#

Paczka doszła. 36 części talerzy w tym 10 potluczonych. Co robić.?Protokol uszkodzenia  podpisalam z kurierem.  Że sprzedawca zero kontaktu. Pierwszy raz coś takiego mam. Myślałem że sprzedawca wystąpi o rekompensatę od przewożnika , a mi przysle brakujące  talerze. Pomozcie

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

pinsplash
#21 Demiurg#

@1malinka Rozpocznij Dyskusję ze Sprzedawcą. To on odpowiada za przewoźnika. Wejdź w Kupione, Szczegóły Aukcji, i na samym dole masz Otwórz Dyskusję. Po 24h jak nie odpowie - mozesz poprosić pracownika Allegro o włączenie się do sprawy.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

1malinka
#8 Zapaleniec#

Dzięki bardzo 😉 . Otworzylam  dyskusje .

oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

@1malinka Hej malinka! Tak powinno być, choć pewnie przewoźnik się wykręci że nie było opcji "ostrożnie szkło" wykupionej. Z ciekawości ile przesyłka kosztowała?

Być może Sprzedający rozpatruje już Twoją reklamację. Nie wiemy kiedy wysłałaś.

oznacz moderatorów

1malinka
#8 Zapaleniec#

Wysłałem wczoraj maila. Mieli się odezwać i cisza. Telefon ciągle zajęty

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

NIUM007
#8 Zapaleniec#

  Proszę   wszcząć  dyskusję  z allegro , jeśli sprzedający nie odpowiada , ja   kupiłam  czajnik   porcelanowy niestety był uszkodzony  nawet nie  dużo ale   jednak  był źle zapakowany i  się  ukruszył  ,  sprzedający   oddał  wszystkie pieniądze  bez  żadnych dyskusji łącznie z przesyłka i nie kazał   odsyłać towaru i ta powinno być .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@1malinka  Możesz po 14 dniach złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@1malinka Sprzedawca ma obowiązek dosłać Ci nieuszkodzony towar lub oddać całą wpłatę + koszt przesyłki zwrotnej po odesłaniu mu pozostałych przedmiotów. Nie musisz czekać na rozpatrzenie jego reklamacji w firmie kurierskiej. To on odpowiada przed tobą za uszkodzenia w transporcie. Masz wyżej podany link do Dyskusji, rozpocznij ją, tam złóż reklamację i w razie potrzeby poproś w niej o wsparcie Allegro.

oznacz moderatorów

1malinka
#8 Zapaleniec#

Najgorsze że zero odpowiedzi . Wysłałem zdjęcie talerzy potluczonych i protokol szkody podpisany przez kuriera, i dalej cisza. Poczekam 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

W Dyskusji odpowie, ma taki obowiązek.

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @1malinka,

wystaw sprzedającemu odpowiedni komentarz. Pole "OBSŁUGA KUPUJĄCEGO" dotyczy również kontaktu ze sprzedającym po zakupie.  Zaznacz odpowiednią liczbę gwiazdek w tym i w pozostałych polach, a sprzedawca szybko się z Tobą skontaktuje. Rozpocznij dyskusję i nie zamykaj jej dopóki sprzedawca nie dopełni wszystkich swoich obowiązków.

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów