anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie wysyła towaru i nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonu.Przesyłka za pobraniem.

MAMY ROZWIĄZANIE!
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

Zamówienie złożyłam 3 maja przesyłka za pobraniem.Termin dostawy miał nastąpić 19-21 maj.Do tej pory nie mam ani towaru,ani informacji na jakim etapie jest moje zamówienie.Wspomnę,że pisałam do sprzedającego.Niestety żadnych informacji.Telefonu nikt nie odbiera.Rozumiem że w obecnej sytuacji może nastąpić opóźnienie,ale wypadałoby o tym poinformować.I tu moje pytanie.Czy mogę bez konsekwencji zrezygnować z kupna i jak to zrobić? Nie odbierać przesyłki? Prosze o pomoc.

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
jolanta4577
#8 Zapaleniec#

Dokładnie tak sie czuję NIEGODNA 😞  A może boi sie koronawirusa bo jestem ze Śląska 🙂 A tak serio to ignoracja ze strony sprzedającego jest najbardziej wkurzająca.

oznacz moderatorów
ewaneta
#10 Popularyzator#

@Client:79179573
Odniosłam się do bardzo konkretnej sytuacji, w której Kupujący sam się rozmyślił i anulował transakcję. I za co miałby wystawić negatywa? Może uzasadnieniem jest: "musiałem zrezygnować, bo jednak mnie nie stać i chcę się za to na kimś wyżyć?". Albo: "żona zobaczyła, opierdzieliła i kazała anulować, więc jestem wściekły?". Serio nie rozumiesz o co mi chodzi, czy po prostu mnie polubiłeś i chcesz pogadać? 😉 

 

oznacz moderatorów
White_Dove_
#12 Orędownik#

Post był chyba na inny temat

"Zamówienie złożyłam 3 maja przesyłka za pobraniem.Termin dostawy miał nastąpić 19-21 maj.Do tej pory nie mam ani towaru,ani informacji na jakim etapie jest moje zamówienie.Wspomnę,że pisałam do sprzedającego.Niestety żadnych informacji.Telefonu nikt nie odbiera.Rozumiem że w obecnej sytuacji może nastąpić opóźnienie,ale wypadałoby o tym poinformować.I tu moje pytanie.Czy mogę bez konsekwencji zrezygnować z kupna i jak to zrobić? Nie odbierać przesyłki?"

@WREDZIA-W1"

@Client:79179573  Ty mi już nie przypisuj czegoś, czego nie powiedziałam. Moje oficjalne stanowisko jest takie:

1. Kupujący, który kupił, nie zapłacił, nie odezwał się ---> nie ma prawa do komentowania.

2. Kupujący, który nie zapłacił, bo wybrał pobranie i towaru nie dostał ---> ma prawo wystawić negatyw jak stąd do Władywostoku.

Ula
 
Z łaski swojej skomentuj jak ma się Twoja wypowiedź  do postu?

 

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@White_Dove_ Zwróć łaskawie uwagę, że po pierwsze: odpowiadałam na post @Client:79179573 , a nie autorki. Po drugie: wolno mi odpowiadać komu chcę i co chcę 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów
White_Dove_
#12 Orędownik#

zapomniałaś dodać " i gdzie chcę" sory ale nie jestem przed kompem 24/7 bo jeszcze mam parcę

oznacz moderatorów