anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie zwrócił kosztów dostawy, tylko zwrócił samą sumę ze towar

MAMY ROZWIĄZANIE!
Alan_700
#11 Animator

Dzień Dobry

Mam problem, zakupiliśmy od sprzedawcy o nazwie Shoppingo bluzkę za 13 zł i zapłaciliśmy za dostawę na Allegro ONE BOX - 10zł 99 groszy, towar otrzymaliśmy, w domu, towar ta bluzka została wyjęta z opakowania, delikatnie oglądnięta i schowana w stanie idealnym - nie była noszona po dworze, została zwrócona z metkami w stanie IDEALNYM, i zwrócona, oczywiście włożyliśmy kartkę z Rozwiązaniem Umowy Sprzedaży na Odległość i napisaliśmy tam że prosimy o zwrot pieniędzy wraz z poniesionymi kosztami dostawy, w sumię będzie do ZWROTU SAMA 24 zł, jakie zdziwienie było że Sprzedający oddał nam tylko 13 zł za samą bluzkę, a nie zwrócił na za koszty dostawy - nadmieniam że nie było opcji DARMOWEJ DOSTAWY OD NIEGO od tego Sprzedawcy tylko były oferowane płatne metody dostawy na PACZKOMAT IN POST, na ALLEGRO ONE BOX (Zielony Automat) i oczywiście dostawa kurierem, i dostawa kurierem za pobraniem , oczwiście wybraliśmy dostawę do Automatu Allegro One BOX - Sprzedawca prowadzi SKLEP z ODZIEŻĄ, ma REGON - prowadzi działalność gospodarczą, nadmieniam że zakupiełem inny towar od innego Sprawdawcy też z dostawą na ALLEGRO ONE BOX i zwrot został rozpatrzony pozytywnie i Sprzedawca oddał nam pieniędze za towar i koszty dostawy, zwróciła całe 165 zł a nie tylko 154 zł , zwrócił też koszty dostawy, otworzyłem z tym SKLEPEM Shoppingo Dyskusje, ale SKLEP zwrócił mi tylko sumę 13 zł za zwrot bluzki, a nie zwrócił już 10, 99 zł za koszty dostawy, wg prawa konsumenta art 32, sprzedawca (przesiębiorca) w ciągu 14 dni musi zwróćić kupującemu koszty dostawy, proszę o odpowiedz w tej sprawie pracownika ALLEGRO MODERATORA w tej sprawie . Alan_700


Dostawa z
Allegro One Box
10,99 zł

Razem
24,98 zł
oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
matt_rose
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

Cześć @Alan_700, widzę, że prowadzisz już dyskusję ze sprzedającym. Sprzedający w przypadku tego zamówienia powinien zwrócić Ci także koszt przesyłki i widzę, że dokonał dzisiaj zwrotu 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
Alan_700
#11 Animator

Tak spojrzałem i na moje upomnienie zwrócił mi tez kase za dostawę, ale gdbym się nie upomniał to bym kasy może nie odzyskał . 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700 upisałeś się  ,a było to samo tylko w skrócie napisać bezpośrednio do sprzedawcy , pewnie se chłopina zapomniał , wszyscy teraz kupują ze smarkiem czyli nie ma kosztów dostawy i nie ma czego zwracać  ,przy ciuchach pewnie ma zwrotów co niemiara , zwykły ludzki błąd , a Ty robisz z tego wielkie hallo  ,po drugiej stronie szybki również są żywi ludzie , tacy jak Ty i tak samo popełniają błędy .

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria  czepiasz się, przecież @Alan_700  napisali, że kupili, zapłacili, potem delikatnie oglądneli, ale sprawdawca nie oddał za wysyłkę, gdzie Ty tu widzisz błędy🤔

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T zapomniałem , że Dżesiki , Brajanki i Alanki błędów nie popełniają .

kiedy środa popielcowa ?

oznacz moderatorów
Alan_700
#11 Animator

Zgodzę się Kogiel, jakbym się nie upomniał to może tej kasy bym nie otrzymał, jak tam w takie błędy nie wierzę, myśleli że się nie upomnę i podaruje te 10 zł za przesyłkę . 

oznacz moderatorów
Alan_700
#11 Animator

Mdrogeria pewnie że mógł być ludzki błąd, powtarzam MÓGŁ, ale może jakbym się nie upomniał o zwrot kasy za opłaconą przesyłkę, do bym tej kasy nie odzyskał, jak to się mówi wolałem sprawdzić co i jak .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700 czasem Alanku trzeba się upomnieć  i niekoniecznie przy tym robić wielkie hallo na forum i w dyskusji .

oznacz moderatorów
Alan_700
#11 Animator

PS do Mdrogeria, ja tam w takie błędy nie wierze, myśleli że się nie upomnę tej kasy, ale ja ZAWSZE SIĘ UPOMINAM O SWOJĄ NALEŻNOŚĆ JEŻELI JESTEM NA PRAWIE, ....ot taki ''niemiecko-szwajcarski porządek '' a nie olewanie klienta i myslenie że może klient się nie upomni o te 10 zł ...to wszystko, tyle w temacie .

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700  ale przecież wystarczyło napisać do sprzedającego, a nie od razu robić dramę na forum, tym bardziej, że kasę już dostałeś😉

oznacz moderatorów
Alan_700
#11 Animator

Rozwiązany problem . 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700 Alanku , naucz się wierzyć w ludzi , widzę ze stylistyki Twoich wypowiedzi , że jesteś młodym człowiekiem , jak się sam nie nauczysz to nauczy Cię życie , tylko to drugie potrafi czasem zaboleć .

oznacz moderatorów
Alan_700
#11 Animator

Ja mam 56 lat, choć fakt czuję na 30 - chę , i bez obrazy nie jestem jakimś alenkiem ''kotku'' .

problem ze zwrotem kasy został rozwiązany .

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Alan_700  ten login, to pewnie sentyment  do CB😉, ale nie przejmuj się @mdrogeria  jest prawie w Twoim wieku 

oznacz moderatorów