anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie zwraca pieniędzy za anulowane zamówienie

Client:42333654
#7 Wielbiciel#

Dokonałam dwóch oddzielnych zakupów u jednego sprzedawcy, oba anulowałam, w tym jedno godzinę później, kolejne następnego dnia, minęły dwa tygodnie, a sprzedający nie zwrócił mi pieniędzy. Pierwsze zamówienie zostało złożone 04.03.2021, anulowane chwilę później, kolejne tak samo, złożone 04.03.2021, anulowane następnego ranka - 05.03.2021. Nie dostałam zwrotu za żadne z zamówień, tak jak już wspomniałam, ale te drugie sprzedający zdążył wysłać, kurier do mnie zadzwonił(17.03.2021) i oznajmiłam, że zamówienie zostało anulowane, na co powiedział, że w takim razie wróci ono do nadawcy. Co robić w takiej sytuacji? Umowne dwa tygodnie minęły, przyjemniej od pierwszego, nie wysłanego zamówienia.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Paint_Box
#12 Orędownik#

Skoro zamówienia zostały anulowane, stało się to przed wysyłką, więc dobrze zrobiłaś nie odbierając paczki. Po anulowaniu nie otworzysz ze sprzedawcą sporu, dlatego poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma stosowny komunikat i szybko wpłatę zwróci. Pamiętaj, że musi Ci oddać całą wpłatę, niczego nie może potrącać.

oznacz moderatorów

Client:97320082
#14 Krzewiciel#

@Client:42333654 Po anulowaniu nie możesz otworzyć sporu(dyskusji) więc musisz zgłosić przez inny formularz, Allegro Ci pomoże w tym:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@Client:42333654a sprawdzałeś dobrze konto, z którego dokonywałeś płatności, bo nie raz ludzie nie zauważają zwrotów

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:42333654 A w jaki sposób zostały anulowane zakupy? w systemie allegro poprzez "anuluj zakup"?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

Client:42333654
#7 Wielbiciel#

Tak, poprzez „anuluj zakup”

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@Client:42333654 trochę dziwne. @la_nika Możesz sprawdzić? 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:42333654 sprawdziłam i rzeczywiście nie otrzymałaś zwrotu wpłaty, czy kontaktowałaś się w tej sprawie ze Sprzedającym? Tak jak pisali @Paint_Box i @Client:97320082 do anulowanego zamówienia nie można otworzyć dyskusji, ale możesz skontaktować się ze Sprzedającym poprzez "zadaj pytanie sprzedającemu" w ofercie.  Jeżeli będziesz miała problemy lub Sprzedający nie będzie odpowiadał, skontaktuj się proszę z nami, pomożemy Ci rozwiązać ten problem! Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

sasanka_86
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów