anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedający wysłali towar , in post, paczkomat się nie otworzył, mija 24 godziny od interwencji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:57988375
#7 Wielbiciel#

mam niecodzienna sytuację,  mija 24 godz od interwencji ze paczkomat się nie otworzył, towaru nie mam,  po interwencji in post nadał status dostarczono, mi tłumaczą że to standard i każą być cierpliwym ? czy ktoś się z tym spotkał i gdzie szukać pomocy

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:57988375 Złóż pisemną (mailem) reklamację sprzedawcy, to on odpowiada za towar do do momentu jego otrzymania przez Ciebie. Nie szarp się z InPostem. Jeśli nie otrzymasz paczki, bo nie będzie takiej technicznej możliwości, wróci ona do nadawcy. Możesz wtedy domagać się ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty. Jeżeli będzie problem, otwórz spór i poproś tam o pomoc pracownika Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:57988375 Jeżeli zakup od firmy to sprzedawca odpowiada za towar do momentu dostarczenia, on składa reklamację u przewoźnika. Otwórz dyskusję z nim i niech działa:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@LEW433 na dzień dzisiejszy paczka widniej jako dostarczona bo klient wprowadził kod i paczkomat się nie otworzył, a może wyciągnął paczkę i teraz kupujący kłamie 😞

Dyskusja nic nie da bo paczka doręczona po reklamacji też będzie taka odpowiedź więc sprawa patowa 😉

Warto współpracować @Client:57988375 napisz do inposta i sprzedawcy więcej interwencji będzie szybciej rozwiązana 🙂

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@kostas11 Ty zakładasz że się otworzył, @Client:57988375  że nie to otworzyć może kurier i sprawdzić.

oznacz moderatorów
Client:57988375
#7 Wielbiciel#

o to sie nie martwie ( trochę zaufania do ludzi, złodziej raczej o radę nie prosi, włącz myślenie ) mam świadków, którzy byli jak dzwoniłem i wykonywałem czynności podane przez infolinie czyli obstukiwałem skrytkę , na paczkomacie są kamery, i infolinia połączenia plus nagrania z rozmów , poza tym na polecenie wbijałem kod z 4 razy i coś dziewczyna na infolinii zrobiła, że za 5 podało że odebrane.martwię się bo była elektronika i faktury, które w szkole muszę przedstawić do 04.12. bo inaczej wsparcie 500 zł przepadnie.. i tu jest następny problem

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:57988375  

W celu weryfikacji opisanego zdarzenia zachęcamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem naszych kanałów:

1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

Prosimy wówczas o przygotowanie numeru przesyłki lub numeru złożonej w tej sprawie interwencji. 

oznacz moderatorów