anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawca niewywiązał się z umowy

MAMY ROZWIĄZANIE!
dumbolini
#7 Wielbiciel#

Kupiłam przedmiot płacąc przez Allegro Pay. Po blisko 25 dniach roboczych sprzedawca poinformował mnie, ze towar podczas transportu uległ zniszczeniu w związku czym nie jest w stanie zrealizować zamówienia prosząc jednocześnie o numer mojego prywatnego rachunku do zwrotu. Chciałam żeby zwrotu dokonał bezpośrednio do Allegro, które opłaciło zamówienie ale sprzedawca nalega żebym podała prywatny numer konta. Poza tym nie widzę, żeby wprowadził anulacje zamówienia chociaż twierdzi, że to zrobił. Czy powinnam podać prywatny numer konta czy zadać zwrotu do Allegro ? 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
sasanka_86
#10 Popularyzator#

Sprzedawca nie może anulować zakupu, jeżeli jest to AL to podaj mu swój nr. rachunku bankowego. Możesz domagać się wysyłki zakupionego towaru, ale raczej nie warto wojować. Jeżeli jest to zwykłe Allegro może zwrócić przez AF. Najlepiej otwórz  dyskusję, zaraz wszystko się wyjaśni, na zwykłym Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa a na AL: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@dumbolini podczas jakiego transportu uległ? w drodze do Ciebie? możesz coś dokładniej wyjaśnić co to jest? kupione od firmy, na allegro czy allegrolokalnie?  Coś długi czas te 25 dni, dlaczego?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
dumbolini
#7 Wielbiciel#

Zgodziłam się na czas dostawy 14-18 dni roboczych. Sprzedawca sam czekał na transport, w którym była zakupiona przeze mnie rzecz i w dniu w którym miał nadać paczkę do mnie napisał ze nie wyślą mi towaru bo moja torebka jest zniszczona. 
To firma a nie zakup przez Allegrolokalnie. 
zastanawia mnie dlaczego nie chcą zwrócić środków do Allegro skoro od nich dostali zapłatę za przedmiot 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Niektórzy sprzedają rzeczy których nie posiadają na stanie dopiero po zakupie ściągają z magazynów czy hurtowni.

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@ZibiK30 , @sasanka_86 gdzie widzicie problem, jakie znaczenie ma co to było. Kupująca dogadała się ze sprzedającym, uzgodnili zwrot wpłaty. Pyta tylko czy może podać numer swojego konta, a wy już szukacie dziury w całym.

@dumbolini sprzedawca może zwrócić ci wpłatę na konto, ale wtedy będziesz musiała spłacać raty wg. harmonogramu. Najlepiej jeśli zwróci przez Allegro Finanse, wtedy będziesz mogła z nich korzystać.

oznacz moderatorów
dumbolini
#7 Wielbiciel#

Tak w takim razie zrobię, dzięki. 
wolałabym nie podawać swojego numeru konta skoro sprzedawca mam możliwość zwrotu środków do Allegro. Zastanawia mnie tylko jego upór w tym żeby zwrot był na moje konto. 

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@Agent051 bo często się okazuje zupełnie coś innego. Ja gdybym chciał zapytać o to czy można dokonać zwrotu pieniędzy za towar bezpośrednio na konto to bym właśnie tylko o to zapytał 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Agent051
#16 Inspirator#

@ZibiK30 Ty zapytałbyś tak, a kupująca zapytała inaczej Krótko  streściła problem i zadała konkretne pytanie. Po co drążyć temat.

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@Agent051 Bo to jest istotne, po to jest to forum i nie jest to czat bot .

Większość zawiłych problemów polegało na ciągłym braku istotnych informacji. Więc po co Ty teraz drążysz temat? 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Paint_Box
#12 Orędownik#

@dumbolini Nie podawaj numeru konta, żądaj zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse. Wtedy pieniądze wrócą do pożyczkodawcy i Twoja spłata przestanie być wymagana.

Na zwrot środków przez sprzedającego czekamy:

  • 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
  • 1 miesiąc w przypadku pozostałych opcji spłat.

Jeśli środki nie wpłyną w tym czasie, masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, zmienimy Twój harmonogram spłat. Nie poniesiesz z tego tytułu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.

Jeżeli sprzedający zwróci środki przez Allegro Finanse po tym, jak już spłacisz zakupy – zwrócimy Ci nadpłaconą kwotę. Otrzymasz przelew na rachunek bankowy, z którego zakupy zostały opłacone. Jeśli nie będzie to możliwe – skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić sposób zwrotu środków.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/allegro-pay/allegro-pay-najczesciej-zadawane-pytania-0K6dOBv...

Najlepiej otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty przez Allegro Finanse - inaczej sprzedawca będzie Cię zwodził.

oznacz moderatorów
dumbolini
#7 Wielbiciel#

Tylko ja nie zwracam towaru bo on w ogóle do mnie nie dotarł. Ale dzięki za podpowiedź aby uważać z numerem konta 

oznacz moderatorów
Paint_Box
#12 Orędownik#

@dumbolini To nie ma znaczenia, on musi zwrócić wpłatę tak samo, jakbyś Ty zwróciła towar.

oznacz moderatorów
artur198613
#11 Animator#

Tylko jak sprzedawca wypłacił wcześniej pieniądze z Allegro Finanse to niby jakim cudem ma zwrócić wpłatę poprzez Allegro??? Z tego co mi wiadomo to salda w Allegro Finanse w dalszym ciągu nie da się zasilić. Podaj normalnie numer konta, przecież to nie są jakieś dane wrażliwe.

oznacz moderatorów