anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

System wygenerował inny punkt odbioru niż ten jaki mam zaznaczony

mihol52
#8 Zapaleniec#

Kupiłem przedmiot z dostawą do punktu odbioru (Żabka) i taki pojawia się przy zakupie został zaznaczony. A w śledzeniu widzę że przesyłka ominęła moje miasto i poszła 100 km dalej bo system wysłał ją do innego miasta. Z Ostrzeszowa miało trafić do Kalisza a poszło do Kórnika. Sprzedawca wysłał zgodnie z zamówieniem  twierdzi że u niego wszystko ok . Co robić ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@mihol52 Wyślij sprzedawcy zrzut ekranu lub inny dokument potwierdzający Twój wybór punktu odbioru i domagaj się dostawy do tego punktu lub niezwłocznego zwrotu wszystkich kosztów. Ty nie wiesz, czy to jest błąd systemu, a gdybyś nawet wiedział, za te błędy względem Ciebie odpowiada sprzedawca. Ty masz mieć wydany towar tam, gdzie sobie zażyczyłeś. 

oznacz moderatorów

mihol52
#8 Zapaleniec#

W  dokumencie który przyszedł na email widnieje że przesyłka ma iść do Kórnika jako punkt odbioru. A przy zakupie tej opcji w ogóle nie ma. Skąd zatem  punkt odbioru UP Kórnik?. W tym samym czasie kupowałem też inne przedmioty i wszystko jest ok! Bardzo dziwna sprawa

oznacz moderatorów

mihol52
#8 Zapaleniec#

Przy zakupie i prawidłowo określonym adresie wysyłki system generuje punkty odbioru dla danej miejscowości. i takiej opcji nie ma

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie sugeruj się tym, co przyszło na maila, tylko tym, co wybrałeś podczas zakupu. Masz to wszystko w zakładce Moje zakupy. 

Szczegóły zakupu - Rozwiń szczegóły dostawy. 

oznacz moderatorów