anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
365 ODPOWIEDZI 365
Client:101371518
#2 Obserwator#

Hej mam taki sam problem

 

" wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz"

Prosiłbym o pomoc jeśli jest Pani tak miła 🙂

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję!

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101371518 gotowe 🙂 Nie powinno już być problemu z zakupem 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:106674110
#7 Wielbiciel#

Cześć, ponownie przy próbie zakupu wyskakuje komunikat "wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Z góry dziękuję za rozwiązanie problemu i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:106674110 Problem nie powinien już występować.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Belcardi
#7 Wielbiciel#

Hej, problem powrócił około po miesiącu 😕 "wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz". Czy jest możliwość zdjęcia blokady,

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Belcardi wszystko powinno działać już prawidłowo 🙂 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów