anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przedmiot poza allegro - sprzedający mnie oszukał

Client:42706051
#7 Wielbiciel#

Kupiłem 

AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY ENDRESS ESE2000i + OLEJ HONDA od [edycja]. Dziesięć minut po zapłaceniu  mu w PYpal otrzymałem od niego telefon, i w czasie rozmowy ten super sprzedawca zasugerował mi abym anulował zamówienie, gdyż po prostu nie chce płacić Allegro za pośrednictwo. Zaproponował mi abyśmy się podzielili tym zyskiem. On sprzeda mi agregat prądotwórczy za taką samą cenę tylko doda mi jeszcze licznik motogodzin. Ja odmówiłem, ale wówczas on po rozmowie na temat moich potrzeb w zakresie mocy agregatu stwierdził, że wybrałem zły i zaproponował mi inny. Przekonał mnie, gdyż ja nie znam się na "prądzie". Z tego powodu anulowałem zamówienie. Szanowni dyskutanci ten [edycja] sprzedał mi następnie inny agregat o ok . 500 złotych drożej. Nie mam o to pretensji bo "widziały gały co brały", ale te oceny sprzedawców w Allegro, to czysta fikcja; dochodzi bowiem do pewnego paradoksu [edycja], który nie tylko oszukuje Allegro ale i kupujących otrzymuje tytuł "super sprzedawcy z 5". Patrzcie zatem na te oceny z przymrużeniem oka. Leszek Napora

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:42706051 Ja staram się przed zakupem sprzętu który jest znacznej wartości i mało dla mnie znany pooglądać w sklepie stacjonarnym  i spisuje typ i szukam za ile i gdzie kupię

oznacz moderatorów

grubcio2987
#11 Animator#