anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uwaga na sprzedającego

atexim
#9 Pomysłodawca#

Po wystawieniu negatywa ten sprzedający straszy i pomawia o próbę wyłudzenia pieniędzy. Paczka za pobraniem do mnie nie doszła, kurier fedex skłamał że zmieniono termin doręczenia a na negatywa sprzedający odpowiedział tak: Odpowiedź z dnia 01 paź 2020

"Przestrzegam przed tym klientem. Złożył on dyspozycję o późniejszym doręczeniu przesyłki a następnie odmówił przyjęcia przesyłki za pobraniem. Po kontakcie klient próbował wyłud*** pieniądze za anulowanie komentarza. Sprawa zgłoszona do Allegro."

Perfidne kłamstwo sprzedającego!

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

pinsplash
#21 Demiurg#

@atexim  Sprzedawca widzi, że Kupujacy zmienił termin doręczenia, a potem nie odebrał. Co byś powiedział na jego miejscu? Ps proponowałeś "wymianę" ( ze grzecznie to nazwę) anulacji komentarza za coś?

ps My nie wiemy jak było. Mamy słowo - przeciwko słowu

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Kupujący skarży się w AG na sprzedającego:

@pinsplash : "My nie wiemy jak było. Mamy słowo - przeciwko słowu"

Sprzedający skarży się w AG na kupującego:

@pinsplash : "Kupujący kłamią .... tak po prostu jest."

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

atexim
#9 Pomysłodawca#

Nie nieodebrałem tylko kurier nie przywiózł paczki. W systemie fedex jest kłamstwo niby że zmieniłem termin ale odmowy nie ma bo niemogło być jak kuriera nie było

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Witaj @atexim ,

jesteś pewien, że zaznaczyłeś właściwy post jako rozwiązanie swojego problemu?

Wiesz, że autor tego wpisu twierdzi, że kupujący zawsze kłamią o przebiegu transakcji?

Pozdrawiam.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@atexim Zgłoś tą odpowiedź do Twojego komentarza przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0...

Sprzedawca użył tam w sposób zakamuflowany słowa "wyłudzić" - to niedozwolone. Odpowiedź najprawdopodobniej zostanie usunięta, a Twój komentarz pozostanie. 

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@xyz96 Zapytam - niedozwolony jest kamuflaż słowa, czy samo słowo?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Vryko Ty chcesz zawiesić Matrixa?😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@Knowhere A skąd. Zapytałem, bo nie mam tu jasności. Bez podtekstów. Bo u mnie każdy ma na początku spory kredyt zaufania, czy to xyz czy Ty, czy ktokolwiek inny. I póki go nie podkopie, będę go szanował dokładnie tak samo, jak resztę. A Wasze wewnętrzne wojenki mnie nie dotyczą. Chcecie - gryźcie się po kostkach. Ja mam ciekawsze rzeczy do robienia, niż opowiadanie się za jakąkolwiek ze stron konfliktu, czy uczestniczenie, w dziecinnych jak dla mnie, przepychankach. 

Bez urazy, ofkors 😉 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

__RPM_
#14 Krzewiciel#

Niestety. Kurierzy teraz w epoce pandemii są królami świata. U mnie była podobna sytuacja. Kurier przychodzi z przesyłką pobraniową ale nie ma terminala do płatności kartą. Wymaga płatności i wydawania "brudnej" reszty gotówką. Gotówki nie miałem. Wpisał do systemu odmowa odbioru paczki!

 

Był to znany na całym świecie dostawca, nie jakiś obszczymajtek.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@atexim 

A dogadać się ze sprzedawcą nie łaska? Potraktować go jak człowieka, który też mógł się wkurzyć?

Postaw się w jego sytuacji - to się nazywa empatia - i sprawdź, czy on potrafi wczuć się w Twoją rolę. Bo wygląda mi na to, że obaj padliście ofiarą osoby trzeciej, czyli dostawcy.

Z człowiekiem się porozumiesz. Nie wiesz, jak szybko zmienia zdanie ktoś, kogo kupujący potraktuje normalnie...

oznacz moderatorów