anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę przywrócić zakupy w zakładce Moje zakupy?

MAMY ROZWIĄZANIE!
MRogulska3110
#7 Wielbiciel#

Wczoraj ( 1.03.2021 ) z listy opłaconego zamówień od [edycja] użyłam funkcji ukryj i teraz nie mogę tego przywrócić do listy zakupów. Jak zobaczyc ukryte zakupy?

W jaki sposób mogę to przywrócić do listy??? 

oznacz moderatorów
21 053 ODPOWIEDZI 21 053
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35014517 Bardzo proszę, przywrócone. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Mar_Kow95
#2 Obserwator#

Witam, Chciałbym wrócić swoje ukryte zakupy. Jak to zrobić?

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mar_Kow95 Chodzi o wszystkie, ukryte zamówienia? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Mar_Kow95
#2 Obserwator#

Tak o wszystkie

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Mar_Kow95 Bardzo proszę, przywróciłam już ukryte zakupy do Twojej zakładki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
1piotruspan
#2 Obserwator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  proszę o przywrócenie zakupów z dzisiejszych transakcji. Dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@1piotruspan bardzo proszę, zakupy przywrócone. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Platan76
#7 Wielbiciel#

Witam, zginął mi jeden zakup z 7 grudnia 2021 rok, a potrzebuję do niego wrócić.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Platan76 Ten zakup nie zniknął, tylko ukryłeś go ze swojej zakładki Moje zakupy. Przywróciłam go z powrotem, więc jest już w niej ponownie widoczny. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Platan76
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź i pomoc. Korzystając z okazji mam jeszcze jedno pytanie jeśli chodzi o tę transakcję. Ekspres uległ awarii, czy odsyłając go w ramach gwarancji to ja ponoszę koszty przesyłki? Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Platan76 Odsyłasz towar na własny koszt, który sprzedający powinien Ci zwrócić, jeśli reklamacja zostanie uznana.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
wneczak
#1 Nowicjusz#

Czy jest możliwość przywrócenia ukrytego zakupu do moich zakupów? Chodzi dokładnie o rękawiczki do samochodu.

@_HolaOla_ , @nat_not , @cloudcloud 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wneczak Bardzo proszę, przywróciłam już ten zakup. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:75289489
#3 Debiutant#

Chciałem ukryci swój zakup, problem w tym że teraz sam nie mam do niego dostępu. Czy ktoś mógł by mi pomóc w uporaniu się z tym problemem? 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:75289489 Przywróciłam zakup do Twojej zakładki 🙂

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:75289489
#3 Debiutant#

Bardzo dziękuje za pomoc. 😀

oznacz moderatorów
bartech72
#8 Zapaleniec#

Czy mógłbym prosić o pomoc w podobnym problemie?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bartech72 Pewnie, chodzi o wszystkie zamówienia, czy jakieś konkretne? 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
bartech72
#8 Zapaleniec#

Numer zamówienia

9885e462-7592-11ed-8fb0-43e34887fa6f

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@bartech72 Bardzo proszę, przywróciłam już to zamówienie do Twojej zakładki Moje zakupy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów