anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

Client:91505478
#7 Wielbiciel#

Witam jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy? 

minął już ponad tydzień, kilka dni temu dostałem informację, że pieniądze powinny trafić na konto ale nic do mnie nie dotarło. 

kiedyś robiłem już zwrot i pieniądze na koncie były po 3dniach, tym razem coś chyba jest nie tak

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Agent051
#13 Ambasador#

@Client:91505478 Sprzedający ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Jeżeli dostałeś maila od Allegro, że zwrócił to od Allegro się upominaj, bo to przez ich system idzie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:91505478 Od kogo dostałeś informację, że pieniądze powinny trafić na konto? Od Allegro? Jeśli tak, powinno to nastąpić w czasie do 3 dni roboczych, jeżeli nie masz pieniędzy, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Jeśli to była informacja od sprzedawcy, to on mógł mimo to nie zwrócić wpłaty, co powinien zrobić niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeśli nie było maila od Allegro, to prawdopodobnie nie zwrócił. Wtedy pisz do niego, możesz też otworzyć Dyskusję, wówczas szybko zwróci. https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystko zależy skąd taka informacja, sprzedający ma 14 dni na zwrot, Ciebie o zwrocie informuje Allegro nie sprzedający i wówczas do 3 dni masz je.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 

Ciebie o zwrocie informuje Allegro nie sprzedający

Nie, o zwrocie może też poinformować sprzedający, może nawet przesłać nr zwrotu.

 

[edycja]

oznacz moderatorów

la_nika
Moderator
Moderator

@Client:91505478 jeśli masz na myśli zwrot za zamówienie nr 24a4b103-196f-11ec-8401-1bdd65588faf to sprzedający zwrócił wpłatę 5.10.2021r. Powinieneś już otrzymać ją na swój rachunek o numerze 481********520. Sprawdź to proszę, taki powinien być tytuł tej wpłaty: Zwrot do płatności 273a9e21-196f-11ec-8fca-7be16be5cdf4. 

   Monika
   Moderator


   _____________
   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

Client:91505478
#7 Wielbiciel#

Właściwie to robiłem 3 zwroty w tym samym dniu, ale jeszcze za żaden nie dostałem wpłaty

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:91505478, czy możesz wskazać, o które zamówienia chodzi? Poproszę Cię o ich numery. 🙂 Zweryfikuję to. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Client:91505478
#7 Wielbiciel#

Dokładnie chodzi o te:

YXP0/2021

5NNL/2021

LYP8/2021

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderator
Moderator

@Client:91505478 Cześć. Sprzedający zwrócili wpłaty za wszystkie wyżej podane przez Ciebie zwroty:

  • LYP8/2021 - zlecony 1 października,
  • 5NNL/2021 - zlecony 1 października, 
  • YXP0/2021 - zlecony 5 października.

Środki zostały zwrócone na konto o numerze 481******520. Sprawdź proszę jeszcze raz ten rachunek bankowy. 

Ola
Moderator
oznacz moderatorów

majster_man
#12 Orędownik#
Może trzeba zatrudnić księgową do kontrolowania tych zwrotów jak jest ich aż tyle?
oznacz moderatorów

Client:91505478
#7 Wielbiciel#

Błąd leży też po mojej stronie (choć wskazałem inne konto do zwrotu płatności) 

Środki zostały zwrócone, ale nie na moje konto (z końcówką 520) a na konto, z którego były zakupione 

dziękuję za wszystkie odpowiedzi 

oznacz moderatorów

HegemonHekate
#10 Popularyzator#

Zgodnie z ustawą konsumencką zwrot za odstąpienie od umowy, ma być zwrócony tą samą drogą co zakup, dopiero w momencie braku możliwości n(p. technicznej sprzedawcy) następuje on inna formą np. podany w oświadczeniu rachunek bankowy. 

Najpierw należy sprawdzić konto lub rachunek karty kredytowej jeśli się nią płaciło, a później ewentualnie podane konto. 

oznacz moderatorów