Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj zamówiłam w/w produkt nr zamówienia 50c874f0-8b00-11ef-a909-1d96301f6068 , Potem się okazalo,że wyskakuje na allegro informacja, ze opłata za produkt nie udała sięi chcialam ponownie zapłacić i się znowu nie udało. Postanowiłam zakup anulować. Jednak jak weszłam na na moje konto bankowe i zobaczyłam , że transakcja jest poprawna i pieniądze za zakup są przesłane. Chcialabym prosić o pomoc, co w tej sytuacji mam zrobić , jak odzyskać pieniądze, bo kontrahent na Allegro powiedział, że muszę tę sprawę załatwić przez Allegro. Pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc. Stefania Swobodzińska nick: stefania1950
@stefania1950 sprawdź proszę, czy na płatności nie masz nałożonej blokady w banku - jeżeli tak, to powinna ona zostać zdjęta w ciągu kilku dni roboczych. Jeżeli możesz pobrać potwierdzenie płatności to prześlij je prosze na e-mail spolecznosc@allegro.pl oraz załącz w wiadomości link do tego wątku.