anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, mam problem z przelewami za zakupione produkty. „Wprowadzono błędne dane”

Client:43354109
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Ale przed płatnością czy będąc już na stronie banku?

oznacz moderatorów

Client:43354109
#7 Wielbiciel#

Dokonam płatności, potwierdzę przelew w aplikacji mobilnej i wyskakuje okienko na czerwonym tle „wprowadzono błędne dane”. I dostaje maila ze kupiłaś ale nie zapłaciłaś i opłać zakup. Wykonuje ta czynność kilkukrotnie i dopiero za jakimś 3 a nawet 5 razem akceptuje płatność 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43354109 płatności na Twoim koncie są zakończone poprawnie, czy możesz napisać kiedy pojawia się ten komunikat, czy upewniłaś się, że wprowadzasz poprawne dane, podczas płatności. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:43354109
#7 Wielbiciel#

Płatności na stronie banku są zakończone poprawnie, potwierdzony przelew itd. Potem przechodzi do sklepu i płatność nieudana 

oznacz moderatorów

Client:43354109
#7 Wielbiciel#

Mimo, iż wszystkie dane są poprawne na 100%, powtarzam operacje kilkukrotnie i za każdym razem płatność nieudana wróć do sklepu i opłać zakup. Proszę o pomoc

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów