anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zafałszowane opinie

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

Allegro ma zafałszowane opinie.

Kontaktuje się ze sprzedawcą w temacie produktu a on zwyczajne mnie olewa. Informuję o tym Allegro  i dostaję odpowiedź, że w zasadzie to platforma nic nie może bo nie mogą zmusić sprzedawcy do kontaktu z klientem. Najgorsze jest to, ze sprzedawca jakimś cudem ma ponad 90 % zadowolonych klientów. Hmm - skąd te oceny? , jakim sposobem? , skoro sprzedawca jeszcze przed zakupem jest gburem i arogantem ???? opinie / oceny w mojej ocenie są FAŁSZYWE.

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:102291849 Opinie są subiektywne więc każdy kupujący ma inne odczucia.

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Wątpię żeby były sfałszowane. Ma pozytywne, bo większość ludzi zwyczajnie się nie kontaktuje, czasem wystawi komentarz. Jak nie możesz się z nim dogadać po zakupie to zwyczajnie otwierasz dyskusję. Jak i to nie pomoże to po 2 tygodniach zamykasz ją jako nierozwiązaną i składasz wniosek do POK.

Swoją drogą dziwne podejście samego allegro. Ostatnio zwykle trzymają się stanowiska, ze klient ma zawsze rację nawet jak racji nie ma. 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102291849 Cześć. 🙂 Sprzedający powinien terminowo odpowiadać na pytania klientów - ma na to 24 godziny. Za terminowe odpowiedzi przyznawane są punkty w Jakości sprzedaży. Jeśli uważasz, że swoim zachowaniem Sprzedający naruszył Regulamin Allegro, możesz nam to zgłosić (prześlij login sprzedającego i zrzuty z rozmowy na spolecznosc@allegro.pl).

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

Witaj. Szkoda mi już czasu, Allegro rzekomo wysłało mu "upomnienie ". Nie chce mi się ' użerać " z kimś kto ma mnie w głębokim poważaniu. Nie On to inny sprzedawca, tyle że w mojej opinii na oceny / opinie innych nie ma już z co patrzeć bo ja się już naciąłem nie pierwszy raz, że sprzedawca ma opinię super a ja się kontaktuje i jest milczenie, albo jakieś dziwne odpowiedzi w stylu była oferta, ale juz jej nie ma 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:102291849 "Kontaktuje się ze sprzedawcą w temacie produktu a on zwyczajne mnie olewa"  

To jest część Twojego wpisu. Ciekawi mnie skąd wysnułeś wniosek > > skoro sprzedawca jeszcze przed zakupem jest gburem i arogantem  . Jeżeli nie odpowiada, to jak może być        "gburem i arogantem"  Bo nie odpowiedział "jaśnie panu"

Najgorsze jest to, ze sprzedawca jakimś cudem ma ponad 90 % zadowolonych klientów. Hmm - skąd te oceny? > te oceny pochodzą od klientów zadowolonych z tego sprzedawcy > widocznie mają powody do zadowolenia z transakcji.

Kontakt z klientem nie jest obowiązkowy > może mu nie zależy na punktach z odpowiedzi, a może jakiś wypadek losowy ? To co odezwała się urażona duma > to napiszę, że opinie (cudem ponad 90%) sa fałszywe.

oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

No waśnie dlatego, że nie odpowiada a jest aktywny jest dla mnie gburem i arogantem. 

Rozumiem sytuacje losowe, złe samopoczucie itd., ale sprzedawca po pierwsze był aktywny a po drugie nie oczekiwałem odp. natychmiast a on nieodpowiadał nawet po kilku dniach mimo ponowienia prośby / pytania. Uważasz, że to jest normalne zachowanie ??? 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:102291849 Ma prawo nie opowiadać. Tak dla mnie jest to całkowicie normalne.

dlatego, że nie odpowiada a jest aktywny jest dla mnie gburem i arogantem.  Twoje podejście jest tragiczne > nie chciałbym znaleźć się w Twoim otoczeniu > takie nazywanie ludzi o czymś świadczy

oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

a spotkałeś się kiedyś z tym, że idziesz do sklepu stacjonarnego

a sprzedawca odmawia Ci obsługi ? albo chcesz zasięgnąć opinii ( zadajesz pytanie ) o produkt  a sprzedawca milczy i nic nie odpowiada. Ja się z tym nie spotkałem. Nie wiem co jest normalnego w nieodpowiadaniu. Z tego co się orientuję nawet regulamin allegro nawiązuje do odpowiadania klientom. Moje podejście jest tragiczne - hmm być może. Umów się do lekarza i idź na wizytę a lekarz z niewyjaśnionych przyczyn nagle zamyka gabinet i Cię nawet nie informuje dlaczego, co i jak. To tez jest Twoim zadaniem normalne ?

 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Szkoda mi klawiatury i moich palców na tłumaczenie Ci, że nieodpowiadanie na Twoje wiadomości nie jest przestępstwem. Trzeba było oprócz poskarzenia się na forum iść na Policję i złożyć doniesienie o braku odpowiedzi.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#11 Animator#

@Client:102291849 z jednej strony rozumiesz że mogła to być losowa sytuacja, złe samopoczucie - z drugiej strony jak to określiłeś "koro sprzedawca jeszcze przed zakupem jest gburem i arogantem ????" wyzywasz ludzi nie znając powodu braku odpowiedzi. Może po ludzku gdzieś przeoczył wiadomość od Ciebie. Sprawdź w zakładce Informacje o sprzedającym może tam będzie widoczny jakiś kontakt do niego i spróbuj napisać/zadzwonić. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:102291849 sprzedawca mógł Cię uznać za gbura i aroganta i stwierdził, że nie będzie Ci odpowiadał.

oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

Szkoda Ci klawiatury i palców czy brak Ci argumentów na sensowne wytłumaczenie zachowania sprzedawcy ? Zgadza się nieodpowiadanie nie jest przestępstwem. Sprzedawca dokonał wyboru, zignorował mnie i nie chciał obsłużyć a ja miałem prawo wyrazić się w Jego temacie - czy wrażenie zdania o sprzedawcy i zamieszczanych opiniach na allegro to przestępstwo ?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:102291849 Dużo zależy co żeś napisał o sprzedającym i jak on zareaguje, możesz mieć problemy jak przekroczysz pewne granice.

oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

Hej. Napisałem to co "poczułem "  podczas kontaktu ze sprzedawcą i zwyczajnie Go oceniłem. Nie uważam, abym przekroczył jakieś granice. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:102291849 Naskarżyłeś i powinienes się cieszyć. A teraz postaw sprzedawcę do kąta. 

oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

Cieszyłbym się gdybym uzyskał inf., na temat oferowanego produktu przez sprzedawcę, zamówił, otrzymał i zamontował. Niestety nie zostałem obsłużony i jedynie wyraziłem swoje odczucia / doświadczenia z tym sprzedawcą. Cieszę się i gratuluję, że Ty jesteś taki " święty " i na nikogo się nie skarżysz, nie oceniasz etc.. Gratuluję !!! Pozdrawiam.  

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:102291849 Nie, nie płaczę na AG, że nie dostałem odpowiedzi > nie chciał to nie > sprzedających na Allegro jast cała masa > po prostu kupuję gdzie indziej i jest po sprawie. A co do ocen to wystawiłem do tej pory 2 (słownie dwa) negatywy. Jak są jakieś problemy to pisze po zakypie albo dzwonię i wyjaśniamy sobie problem. W 99% ocen dałem 3 x 5 gw.

oznacz moderatorów

Client:102291849
#8 Zapaleniec#

Wyrażenie opinii to dla mnie nie płacz, po prostu wyrażenie swojego zdania. Mam do tego prawo i tyle. Ja również w większości przypadków wystawiam pozytywy. Właśnie dlatego, że sprzedawca nie podał tel. można było się tylko z Nim skontaktować tylko przez wiadomość w Allegro na które nieodpowiadał. Jeśli masz coś do powiedzenia w temacie wiarygodności opinii, które są na Allegro to chętnie przeczytam Twoją opinię ,natomiast w temacie czy to był Twoim zdaniem mój wpis to płacz, żalenie się czy skarżenie etc. w ogóle mnie nie interesuje. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:102291849 Tak na przyszłość > to Allegro wykasowało i zabrania publikowania nr, telefonu. Warto wiedzieć takie rzeczy. A opinia jest jak d.. > każdy ma swoją, z tym że wyrażone po zakupie sa pozytywne, a Ty nie wiadomo na jakiej podstawie podważasz ich wiarygodność > czy tylko dlatego, że nie zgadzają się z Twoją ?

oznacz moderatorów