anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana statusu zamówienia z Opłacone na Przesyłka odebrana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:45558091
#7 Wielbiciel#

Około tydzień temu otrzymałem dwie przesyłki (od różnych sprzedających) w formie listu wysłanego klasycznie za pomocą Poczty Polskiej. Pomimo, że zamówienia zostały dostarczone, cały czas mają jedynie status Opłacone, a więc są w toku. Jak to zmienić?

Jeden ze sprzedających twierdzi, że próbował przestawić status, ale nic to nie dało. Czy mogę zamknąć zamówienie samemu?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:45558091 Nie przejmuj się tym i zostaw jak jest. W niczym Ci to nie przeszkadza, najważniejsze, że otrzymałeś towar. 

oznacz moderatorów