anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiany w Allegro Smart! i koniec zakupów bez rejestracji

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Wkrótce wprowadzimy w regulaminie zmiany, które sprawią, że zakupy na Allegro staną się jeszcze przyjemniejsze i lepiej chronione. Zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy.

Już w tym tygodniu - 18 lutego - obniżymy minimalną wartość zakupu, która umożliwia skorzystanie z darmowego kuriera w ramach Allegro Smart! Do tej pory ta opcja była dostępna od 100 zł, teraz zmieniamy ją na 80 zł.

Allegro Finanse gwarantuje szybkie rozliczanie płatności i bezpieczeństwo transakcji, dlatego zachęcamy Was do opłacania zamówień w ten sposób. Zwłaszcza, że 8 marca dodamy opłatę 3, 99 zł do przesyłek pobraniowych realizowanych w ramach Allegro Smart! Teraz bardziej opłaca się płacić z góry.

Od 19 kwietnia nie będziecie mogli już kupować w Allegro bez rejestracji. Rezygnujemy z tej opcji, ponieważ tylko wtedy, gdy korzystacie z konta możemy Wam zaoferować pełne wsparcie w przypadku problemów transakcyjnych oraz dodatkowe korzyści np. usługę darmowych dostaw w ramach Allegro Smart!

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

browzur
#12 Orędownik#

@nat_not , czy więc w ostatnim etapie koszyka, płatność BLIKIEM przy Smarcie będę ponosił dodatkowy koszt jak w przypadku pobrania? Bo tego szczegółu nie rozkminiłem...chyba że w praktyce dowiem się, jak to działa.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@browzur Nie. Płatność blikiem to wciąż płatność z góry. Opłata będzie naliczana w przypadku płatności dokonywanej przy odbiorze.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

browzur
#12 Orędownik#

@nat_not , dziękuję😊 Przy okazji dopytam także o kwotę faktury, którą otrzymałem. Jest opłacona jako Smart za towar, a mimo to na FV wpisana jest kwota o 8 zł wyższa. Czy to tylko informacyjnie i reszta mnie niech nie interesuje?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@browzur Chodzi o fakturę, którą dostałeś od sprzedającego? Skontaktuj się z nim w tej sprawie. Powinien wyjaśnić wszystkie wątpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

browzur
#12 Orędownik#

@nat_not , w takim razie po co? Cena towaru była taka, jaka widniała u niego. Nawet gdyby na fv było to zręczne posunięcie handlowe, to chwała mu za to 😊

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@browzur przy niektórych dostawach, allegro zwraca za Ciebie 8 zł sprzedawcy, pewnie dostawa kurierem i zapewne jest to ujęte na fakturze 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

browzur
#12 Orędownik#

Dzięki @kostas11  😊 To jest właśnie ta sytuacja. Wszystko gra😊

oznacz moderatorów

unEXPECT
#9 Pomysłodawca#

OCZYWIŚCIE ! A **piiip**i mieszkają w namiotach... 

Super pozytywne zmiany w SMART to : 

- doliczenie opłat za przesyłkę SMART - sprzedającym . CO w oczywisty sposób wpływa na cenę końcową produktu . Tak naprawę DOPŁACI kupujący ! 

- ograniczenia w wyborze dostawcy przesyłek do minimum : większość firmy kurierskich zostało  ze Smarta wyrzucona , co niewątpliwie jest WADĄ ! 

- Ograniczona możliwość stosowania SMARTA przez Sprzedających - jako prywatne osoby. Ograniczenia w sposobie dostawy - faworyzowanie dużych sklepów 

- OBSURDALNE metody zwrotu towaru w ramach " darmowych zwrotów SMART " - a dokładnie w wielu przypadkach  zamawiając przesyłkę przez Paczkomat , zwrot jest możliwy TYLKO kurierem a na dodatek przesyłkę trzeba dostarczyć do punktu odbioru - kurier nie podjedzie. Dla niektórych osób to niemiłe zaskoczenie i duży problem ! 

 - Doliczanie OPŁAT za przesyłki za pobraniem !!! Gdzie tu jest logika , płace za SMART by miały być przesyłki darmowe .  Kolejny ŻART : kupujący dopłaci 4 zł / sprzedający też  i ... wiadomo Allegro zarobiło . 

ZAPEWNE znajdzie się jeszcze sporo SUPER zmian ...  

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

@unEXPECT  z tymi dopłatami przez kupujących za pobraniówkę to akurat uważam że bardzo dobrze. Może choć trochę wyeliminuje tych co kupują za pobraniem i nie odbierają a sprzedający za to płaci

oznacz moderatorów

unEXPECT
#9 Pomysłodawca#

PRZECIEŻ jak nie odbierze przesyłki to NIC NIE ZAPŁACI ! HALOOO to nic nie zmienia !

oznacz moderatorów

gemma22
#11 Animator#

No jakos nie rozmyslalam nad tym myslałam, że to kupujący musi zapłacić z góry te 4 zeta. Jeśli jest jak piszesz to rzeczywiscie bez sensu. Ja tak czy tak nie udostępniałam nigdy pobraniówek i nie zamierzam

oznacz moderatorów

SklepikMarysi
#9 Pomysłodawca#

Witam.Jako że od lat mam zablokowane /zawieszone konto i pewnie nigdy go nie odwiedźcie,rów związku z tymi zmianami od18go kwietnia jak będę mogła dokonać zakupu,skoro mogłam kupować tylko jako niezarejestrowany użytkownik,bo nie mogę założyć nowego konta.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@SklepikMarysi Jeśli pamiętasz powód zawieszenia swojego konta to powinnaś wiedzieć co allegro nakazało ci abyś zrobiła w celu zdjęcia tej "klątwy" ze swojego konta a jeśli pamięć cię zawodzi pisz do nich to ci przypomną.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SklepikMarysi Na początku tego roku dostałaś od nas informacje, jakie dokumenty związane z transakcjami na koncie M......e powinnaś dostarczyć, abyśmy mogli odblokować konto, z którego piszesz tutaj. Jeśli chciałabyś wrócić do wyjaśnienia tej sprawy, bardzo proszę o kontakt z nami przez ten formularz

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

jest 26 kwietnia i wciąż niezarejestrowani klienci kupują.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EElektryka_com Podaj numer takiego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

6187bda1-a65c-11eb-91f8-15f37d578774

af3b5981-a657-11eb-93ab-897424380d00

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@EElektryka_com W obu przypadkach kupił u Ciebie klient zarejestrowany, który nie wybrał własnej nazwy konta, dlatego widzisz login systemowy tzn. "Client:...".

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

EElektryka_com
#11 Animator#

ok, dziękuję.

oznacz moderatorów