anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zostałem dodany do czarnej listy

Idź do rozwiązania
domarski_m
#7 Wielbiciel#

Sprzedający dodał mnie do czarnej listy przez co nie mogę zrobić u niego zakupów. 

Ale dlaczego to zrobił? Moje podejrzenie jest takie. Po zakupie, oceniłem transakcję i poleciłem sprzedającego z tym, że za koszt przesyłki dałem jedną gwiazdkę. Za wysyłkę taśmy klejącej zapłaciłem 24,99zł.  Mam wrażenie, że sprzedający obawia się, być może złej opinii po kolejnym moim zakupie i przez to mnie zablokował. Myślę, że to jest nie fair i allegro powinno coś z tym zrobić.  Jestem na czarnej liście za opinie o zakupie... 

oznacz moderatorów
97 ODPOWIEDZI 97
BDU_TM
#8 Zapaleniec#

Najwyraźniej niektórzy kupujący mają problem z rozumieniem co czytają. Zawyżenie kosztów wysyłki następuje wtedy kiedy sprzedający na tej wysyłce zarabia. W ogromnej większości to jednak sprzedający musi jeszcze do tej wysyłki dopłacić. Przecież jest doliczona prowizja od kosztów wysyłki, koszt pudełka i materiałów użytych do zapakowania i koszt zamówienia dojazdu kuriera. W większości przypadków zamówień  na 1 szt  trzeba dopłacić do interesu. Na koniec tego, taki szanowny Pan kupujący walnie 1 gwiazdkę bo kupił towar za 3 zł i zapłacił 8,99 za wysyłkę. Oczywiście taki Pan kupujący nie napisze uzasadnienia i nie zastanowi się, że przez swoje widzimisię zrobił sprzedającemu krzywdę. 

oznacz moderatorów
br.
#16 Inspirator#

@BDU_TM   Kupujacy  dobrze rozumieją co jest napisane, ale najwyraźniej wielu sprzedających uważa się za świętą wyrocznię, i kupujący powinni akceptować ich sposób myślenia, albo raczej ich lenistwo intelektualne.

"Szanowny pan kupujący" który kupił  przedmiot za 3 zł  ma prawo oczekiwać że  sprzedający nie będzie tworzył absurdów i znajdzie sposób na obniżenie kosztów wysyłki.  Tylko tyle i aż tyle. Może  na przykład  sprzedać za 12 zł z darmową wysyłką.

A skoro  sprzedający tego nie potrafi  i zrozumieć też nie chce, więc mamy to co mamy. 

oznacz moderatorów
vonNogay
#14 Krzewiciel#

@br. Sprzedawca w ogóle nie chce sprzedawać pojedyńczego towaru za 3 zł, bo do takiej transakcji to on dopłaca. Wystawia towar za 3 zł. zakładając, że zdecydowana większość klientów kupi coś więcej. Niestety, jak się trafi klient, który kupi 1 sztukę za 3 zł to trzeba tę transakcję zrealizować, a właściwie charytatywnie oddać coś takiemu klientowi i jeszcze zostać za to ukaranym kiepską oceną za koszt wysyłki.

---------------
oznacz moderatorów
br.
#16 Inspirator#

@vonNogay  Oczywista,  z tym się zgodzę, ale to nie Jest  wina "nierozumiejącego"  kupującego  lecz świadome ryzyko sprzedającego. 

Nie powinno się więc za to obwiniać kupujących że  nie wiedzieli co  sprzedawca miał na myśli,  a  z tekstów tu pisanych  wyłania się jeden obraz:  wszystkiemu są winni kupujący, winni są zawsze nawet jeśli niczego nie kupili.

oznacz moderatorów
BDU_TM
#8 Zapaleniec#

Tak wiem, kupujący ma zawsze rację. Panie br. miałem również i takie oferty gdzie podniosłem cenę o 5 zł i darmowa wysyłka dla wszystkich i co, i nic. Cena z wysyłką 15 zł Pół roku sprzedaż 0 szt. Za to ten sam towar z kosztami wysyłki 10zł +8,99 zł sprzedawał się a później obniżone oceny za wysyłkę. Dla uzmysłowienia, to miałem wtedy ogromną ilość asortymentu całe 9 pozycji. Więc niech mi Pan nie pisze o ociężałości umysłowej.

oznacz moderatorów
aragil
#15 Entuzjasta#

@br. "kupił  przedmiot za 3 zł  ma prawo oczekiwać że  sprzedający nie będzie tworzył absurdów i znajdzie sposób na obniżenie kosztów wysyłki".

Proszę o podanie postawy prawnej.

oznacz moderatorów
br.
#16 Inspirator#

@aragil  Dowcipne .. 🤣.   A ja poproszę o podanie podstawy prawnej że ziemia jest płaska, albo kulista, zresztą  wszystko jedno jaka,  ale poproszę o podstawę prawną.

@BDU_TM  To tak bywa  jeśli się oskarża  innych o  nierozumienie. Wiadomo  zawsze szuka się  winnych  własnych  kłopotów nie u siebie lecz obok, u innych.

Przykro mi jeśli ktoś poczuł się dotknięty moimi uwagami, przepraszam.  Szcześliwych Świąt życzę,  szczęśliwych tych ostatnich kilku  świątecznych godzin.

 

 

oznacz moderatorów
BDU_TM
#8 Zapaleniec#

Kupujący, który wybrał dostawę np. za 8,99 i tyle za nią zapłacił nie powinien obniżać oceny bo mu się wydaje, że można taniej. Sprzedawca i tak dokłada do tej przesyłki co najmniej 2 zł. Skoro kupujący zaznacza niższą ocenę, to wyświetla się, że sprzedający zawyżył cenę wysyłki, czyli na tym zarobił nieuczciwie zawyżając cenę wysyłki. A to już jest pomówienie. Stąd moje oskarżenie o "nierozumienie" wyświetlających się komunikatów. Przecież zaakceptował cenę towaru i koszty wysyłki.

Rozumiem jeśli kupujący zapłacił np: 30 zł za wysyłkę a rzeczywiste koszty były znacznie niższe to sprzedającemu należy się obniżenie oceny. Ale w przeciwnym przypadku to jest to złośliwość ze strony kupującego.

Jeśli jest więcej takich co im się "wydaje" to sprzedający traci tytuł super sprzedawcy a w dalszej kolejności możliwość oferowania darmowej wysyłki smart.  Pozdrawiam i życzę  wszystkiego najlepszego w tych trudnych dla nas czasach.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@br. ""Szanowny pan kupujący" który kupił  przedmiot za 3 zł  ma prawo oczekiwać że  sprzedający nie będzie tworzył absurdów i znajdzie sposób na obniżenie kosztów wysyłki.  Tylko tyle i aż tyle. Może  na przykład  sprzedać za 12 zł z darmową wysyłką." - czy przypadkiem 3 + 8,99 to nie jest tyle samo co 12 + 0 (z różnicą jednego grosza)?😁
Ale ja tam w sumie nie wiem, ja matmy uczyłem się w innych czasach😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
br.
#16 Inspirator#

@Knowhere  Hmmm...  czy w tamtych czasach nie uczyli zaokrąglania kwot?

A w przykładzie jak pamiętam nie rozchodziło się o wysokość kosztu przesyłki, lecz o zlikwidowanie problemu poprzez  całkowite zlikwidowanie kosztu przesyłki.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@br. Czy się zaokrągli, czy nie zaokrągli, to i tak w praktyce wychodzi 12 zł, więc taki trudny "klient" przyczepi się wtedy tego, że cena towaru za wysoka😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
andrew1919
#9 Pomysłodawca#

To sam zobie zadaj pytanie Po co chcesz u niego kupowac kolejny raz u niego skoro ma dla Ciebie za drogie przesyłki. Kup u tego gdzie ma tańsze i po problemie.

oznacz moderatorów
aragil
#15 Entuzjasta#

andrew1919 Pewne ma w summę(towar+ wysyłka) najtaniej.😄

oznacz moderatorów
Ta_ni
#7 Wielbiciel#

Dla mnie żeby komuś dać gwiazdkę za wysyłkę i jej koszt to trzeba być nienormalnym. Przecież wysyłkę i jej koszt ustala przewoźnik...

oznacz moderatorów
andrew1919
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie !! Kupujący myślą, że sprzedający chce jeszcze na wysyłce zarobić i dlatego oceniają tak nisko a co on ma do kosztów to nie on je reguluje ! Na przełomie 3 miesięcy koszty kuriera DHL przy miesięcznej ilości paczek około 600 ceny wzrosły o 3 zł !! Jak ktoś kupuje to akceptuje te koszty zatem ocena kosztów wysyłki powinna być wyłączona bo kupujący najczęściej obniżają na tym bardzo mocno ocenę krzywdząc tym samym sprzedającego i to celowo !!

Sprzedający zablokował i według mnie nie zrobił nic złego już wiadomo, że przy kolejnej transakcji kupujący zrobi to samo zatem po co ma się użerać i denerwować za "parę groszy" i później walczyć miesiąc na odbudowanie standardu.

oznacz moderatorów
bike-R-
#8 Zapaleniec#

Czy przed zakupem nie wiedziałeś ile zapłacisz za wysyłkę?

oznacz moderatorów
matu122
#1 Nowicjusz#

Tak trzeba eliminować czarne owce.😁

oznacz moderatorów
toMCioPP
#7 Wielbiciel#

I bardzo dobrze zrobił. Należy się mu za to pochwała. Za kulturalne przeciwdziałanie wiecznie niezadowolonym ''klyentom''. Widziały gały co brały. Nie pasowała Ci cena wysyłki?? Szukasz dalej, aż znajdziesz taką, która Cię uszczęśliwi. A może oczekiwałeś, że całkiem za darmo Ci wyśle, a towar gratis? 

Ja również takich kłopotliwych klientów blokuję, którzy nie płacą za zamówienia, którzy wiecznie chcą coś wiedzieć, zadają **piiip**yliard pytań, a potem nic z tego. Bo po co się denerwować? Po co dopuszczać do powtórki nieprzyjemnej sytuacji? Potraktuj tę straszliwą blokadę, jako szansę, że już więcej nie zostaniesz przez owego sprzedawcę okropnego kolejny raz okradziony na te miliony za taśmę klejącą 😛

Powodzenia.

oznacz moderatorów