anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot do wielkiej brytanii

Client:49174186
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam towar z Wielkiej Brytanii i część z nich nie działa. Chciałam oddać na swój koszt (innej opcji nie bylo), nacisnęłam zwracam towar ale potem sprawdziłam że koszt wysyłki z powrotem przekeacza koszt towaru. Czy muszę odesłać towar? Czy jak go nie wyślę to poprostu sprzedający nie prześlę mi pieniędzy? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49174186 Jeśli chodzi o zamówienie z 10.09.2021 r. to adres zwrotu podany w ofercie znajduje się w Holandii, a nie Wielkiej Brytanii. Sprzedający w tej ofercie wskazał również, że pokryje koszt zwrotu i zapewni Ci bezpłatną etykietę zwrotną. Wszystkie szczegóły dot. zwrotu w konkretnej ofercie znajdziesz zawsze w zakładce "Zwroty" na dole strony. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:49174186 Jeżeli towar jest wadliwy, nie działa, zwracasz go w ramach reklamacji, a nie bez podania przyczyny. Przy zwrocie w ramach reklamacji sprzedawca musi Ci oddać koszt odesłania, jaki poniesiesz. Możesz więc odesłać na swój koszt i domagać się zwrotu tego kosztu. Gdyby sprzedawca nie oddał Ci ceny wadliwego towaru i kosztu odesłania, daj znać.

Pamiętaj też, że przy reklamacji sprzedawca zamiast zwrotu pieniędzy może dosłać Ci towar naprawiony lub wymieniony na sprawny, ale w takim przypadku też musi Ci oddać koszt odesłania do reklamacji. Tylko przy zwrocie bez podania przyczyny odsyłasz przedmiot na swój koszt.

oznacz moderatorów

Client:49174186
#7 Wielbiciel#

Ja zaznaczyłam że chcę zwrócić towar ponieważ część lampek które zakupilam nie działa. O co chodzi z tą etykietą? Jak ja mam ją uzyskać? Pierwszy raz będę zamawiać kuriera do odesłania paczki. Proszę mnie pokierować 🙏 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49174186 Najpierw polecam kontakt ze Sprzedającym, który powinien poinformować Cię w jaki sposób możesz zwrócić ten produkt. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów