anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot DPD pickup- brak możliwości wyboru.

MAMY ROZWIĄZANIE!
ElCondorre
#9 Pomysłodawca

dostałem towar inny niż w ofercie, sprzedający napisał że mam zrobić zwrot,

od 2 dni widzę komunikat:


Przerwa techniczna

Wykryliśmy awarię i specjaliści już pracują nad jej usunięciem. W tej chwili nie możesz wygenerować przesyłek zwrotnych przez: DPD Pickup (zwrot w punkcie

i możliwy jest tylko zwrot we własnym zakresie, a za zwrot nie zamierzam płacić bo pomyłka jest po stronie sprzedającego

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
Client:35386082
#17 Koryfeusz

A nie możesz poczekać aż naprawią?

oznacz moderatorów
ElCondorre
#9 Pomysłodawca

czekam 2 dni, coś jest nie tak

oznacz moderatorów
Halfrunt
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

po 14 dniach już nie będzie można zrobić zwrotu na zasadzie odstąpienia 😋

oznacz moderatorów
Halfrunt
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Natomiast jeśli to jest reklamacja (towar inny niż zamawiany) to właściwie powinien sprzedający odebrać produkt, albo przynajmniej wysłać etykietę nadawczą. 

oznacz moderatorów
Client:35386082
#17 Koryfeusz

2 dni to trochę za długo, faktycznie. 
@ElCondorre Możesz podać tu numer transakcji to Moderatorzy pomogą, lub napisać tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt z prośbą o pomoc.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ElCondorre Doprecyzuj proszę, czy ten komunikat pokazuje się w formularzu zwrotu?

Wyślij zrzut ekranu jak to wygląda. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ElCondorre
#9 Pomysłodawca

nr zwrotu: 7QW6/2025

jak kliknę w wybierz sposób wysyłki to pokazuje się to:

ElCondorre_0-1765046976754.png

 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ElCondorre Weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ul-na
#8 Zapaleniec

Od wczoraj nie mogę nadać zwrotu w DPD pickup automat. Jest komunikat o awarii, ale trwa to już prawie (a może i ponad) 24h. Co się dzieje i jak długo może to jeszcze potrwać?

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ul-na jak rozumiem komunikat wyświetla się na ekranie urządzenia? Jeżeli jest to automat DPD konieczne będzie zgłoszenie sytuacji bezpośrednio do DPD, na automacie powinien znajdować się numer linii technicznej: 22 571 52 52 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ul-na
#8 Zapaleniec

Nie, komunikat wyświetla się w trakcie zgłaszania zwrotu na poziomie aplikacji allegro. Dlatego obecnie zwrot mam zgłoszony (muszę oddać do 9 grudnia) , przesyłkę mam niewybraną, bo bezpłatna w ramach Smart w DPD jest niedostępna i ogólnie nie wiem, co robić dalej. 

oznacz moderatorów
ul-na
#8 Zapaleniec

1000047201.jpg

oznacz moderatorów
ul-na
#8 Zapaleniec

Poniżej dodałam zdjęcie komunikatu. Wysłałam maila wczoraj do Allegro, ale brak jakiejkolwiek odpowiedzi.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Aktualnie mamy problemy techniczne, ale już pracujemy nad rozwiązaniem. 

Możecie nadać paczkę pocztą polską jako alternatywa. Doradcy mogą też wyjątkowo zamówić kuriera po odbiór. 

Można napisać przez formularz i podać następujące dane: 

1. Link do formularza zwrotu ze zwracanym towarem/order ID2. Orientacyjna waga paczki (KG).3. Wymiary paczki A - długość, B - szerokość, C- wysokość (cm).4. Informacja, w jaki sposób zapakowałeś zwracany przedmiot (np. karton, folia).5. Pełne dane nadawcy (osoba, od której mamy odebrać paczkę) - imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy dla kuriera, adres e-mail.6. Pełne dane odbiorcy (osoba, której mamy doręczyć paczkę, jeżeli są inne niż w formularzu zwrotu) - imię, nazwisko, adres, telefon kontaktowy dla kuriera, adres email.7. Dzień i godziny, w których kurier może przyjechać (3 terminy)

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów