anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot kosztów

Client:63550260
#7 Wielbiciel#

Produkt przyszedł uszkodzony i chciałabym zwrócić towar. Czy sprzedający zwraca mi koszt przesyłki również? Czy jest możliwość zwrotu kosztu nie na konto? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:63550260 zwrot robisz na swój koszt, kasę dostaniesz tak jak płaciłeś, przeważnie przez allegro finanse lub na konto.

Spisałeś protokół szkody, bo inaczej będzie że Ty uszkodziłeś 😞  w takim przypadku lepsza reklamacja bo dostaniesz wtedy zwrot za odesłanie ( chyba że masz darmowe smart lub paczkomat )

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:63550260 Jeżeli zrobisz zwrot konsumencki poprzez formularz zwrotu na Allegro, odsyłasz towar na swój koszt, a sprzedawca oddaje Ci cenę towaru + koszt wysyłki do Ciebie.

Jeśli jednak odeślesz towar w ramach reklamacji, sprzedawca musi Ci zwrócić wszystkie koszty, czyli cenę towaru + koszt wysyłki do Ciebie + koszt odesłania. Przy reklamacji jednak może w pierwszej kolejności towar naprawić lub wymienić. Naprawa i wymiana + wszystkie wysyłki także na koszt sprzedawcy. Jeśli towar jest wadliwy, lepiej reklamować niż robić konsumencki zwrot. Nie masz obowiązku sporządzać żadnych protokołów szkody. Reklamację składasz mailem i odsyłasz przedmiot na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja.

oznacz moderatorów