Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, próbuję dodać produkt o takim samym kodzie kreskowym jak inny produkt (różne rozmiary jeden kod kreskowy - wymienna wkładka).
Niestety po zatwierdzeniu produktu wyskakuje mi komunikat widoczny na zrzucie ekranu, ale nie da się go zamknąć. https://gyazo.com/43b7f6fc0de9e3256e74e4c9ee5a088e
Analogicznie tworzy się pytanie jak dodać ten produkt, skoro ma ten sam kod kreskowy?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
@4Equinepl poproszę jeszcze o potwierdzenie czy gdy klikasz "nie łącz z katalogiem" i uzupełniasz parametry to nie da się utworzyć nowego produktu? I wówczas pojawia się komunikat widoczny na zrzucie?
@la_nika Dziękuję za odpowiedź.
Dokładnie wyskakuje mi ten komunikat. Nic innego oprócz tych 3 aktywnych czynności nie mogę wykonać. Gdy połączę z istniejącym, zmieni się rozmiar w katalogu (pozostanie problem dodania innych rozmiarów). Gdy zgłoszę błąd wyjdzie to samo co w kroku wyżej. A "nie łącznie z katalogem" nie pozwala na żadne działania.
@4Equinepl dziękuję! Poproszę Cię o cierpliwość, zaproponuję dodanie parametru "rozmiar" jako identyfikującego to powinno rozwiązać problem, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie 🙂
@4Equinepl sprawdziłam, że "rozmiar" już jest parametrem identyfikującym, więc spróbuj proszę już na formularzu wystawiania:
zaznaczyć "kontynuuj bez wybierania produktu". Uzupełnić parametry identyfikujące (kod producenta, markę i rozmiar). Wówczas powinieneś utworzyć nowy produkt. Daj proszę znać, czy to pomogło.
@la_nika dziękuję za szybką reakcję. Niestety po mojej stronie dalej to wygląda tak samo. Bez możliwości dodania produktu z tym samym kodem EAN a w różnym rozmiarze.
https://gyazo.com/9bed7ac621fa6febdad61184789c080d
Witam serdecznie czy udało się jakoś rozwiązać problem, bo u mnie dalej bez zmian. @la_nika
@4Equinepl Czy uzupełniłeś wszystkie parametry identyfikujące, o których pisała @la_nika? Jeśli tak i problem wciąż się powtarza, prześlij zrzuty ekranu, na których będzie widoczny cały formularz sprzedaży.
@nat_not
Dziękuję za szybką reakcję.
Parametry produktu: https://gyazo.com/af01db429204d3fdb2bf9e857be59ddf
Kod błędu: https://gyazo.com/731ba817f2b7dca42161c755fd210113
Numer prawidłowej oferty: 12873486352
link do pełnego formularza oferty: https://drive.google.com/file/d/1KXOlmidZHAaqYIInhK9SzAbA9nBRA3f7/view?usp=share_link
Pozdrawiam.
@nat_not dodatkowo nie ma możliwości dodania właściwego rozmiaru w innym produkcie (12884695190) : https://gyazo.com/5ebdb0855b325dc539926fa369f4715e
@4Equinepl Cześć. 🙂 Jeszcze konsultujemy tę sprawę. Kiedy tylko otrzymamy odpowiedź, wrócimy do Ciebie z rozwiązaniem. 🙂 Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, dlatego dziękuję Ci za cierpliwość
@4Equinepl Spróbuj teraz wystawić ofertę 12873486352 (czyli kask jeździecki w rozmiarze 57). Stworzyliśmy regułę identyfikacji, która w przypadku marki Charles Owens pozwoli wystawić kilka rozmiarów na jednym kodzie EAN w tej kategorii.
Jeśli chodzi o ofertę 12884695190, poprosiłam o dodanie rozmiaru 55/57 do słownika. Kiedy zostanie już dodany, to dam Ci znać 🙂
@ko_alka
Dziękuje za reakcję, jednakże przy próbie dodania nowego rozmiaru kasku dostaję teraz dwa takie komunikaty zwrotne. (wszystkie dane są uzupełnione, producent wybrany na nowo według nowego rekordu (Charles Owen) wcześniej (inne -> Charles Owen [wpisany ręcznie]).
Komunikat po wybraniu marki z listy:
https://gyazo.com/6a3e52ee08a6c1847d5d1569f4612289
komunikat przy wpisaniu ręcznym marki:
https://gyazo.com/498bac1636b924117b6c48a9c19390cf
@4Equinepl Możesz już wybrać odpowiedni rozmiar w ofercie 12884695190.
Jeśli chodzi o wystawienie oferty 12873486352, kasku w rozmiarze 57, już zgłosiłam problem i wrócę do Ciebie z rozwiązaniem. 🙂
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam serdecznie udało się może coś dowiedzieć więcej, chciałbym wprowadzić nowe produkty i dodać je do ofert black week.
Dziękuję za odpowiedź.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
przepraszam za wcześniejszy wpis, widzę ze problem został rozwiązany mogę dodawać inne rozmiary kasków z tym samym numerem EAN.
Dziękuję ślicznie za pomoc w temacie.
Pozdrawiam serdecznie cały zespół.
@4Equinepl Nie ma sprawy, polecamy się na przyszłość 🙂
@4Equinepl Problem został rozwiązany. Produkt, o którym rozmawialiśmy, jest w rozmiarach 55-58, zatem powinieneś już móc wystawić ofertę bez problemu.