anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wystawianiem aukcji - Produktyzacja

agroprzem
#8 Zapaleniec#

Czy ktoś znalazł jakiś sposób na te "nowości" Allegro?
Mianowicie obecnie borykamy się z bardzo dużym problemem z wystawianiem nowych ofert. W większości opieramy się o grupę "- Motoryzacja - Części do maszyn i innych pojazdów - Części do maszyn rolniczych" i wszystkie jej podgrupy. Obecnie największy problem jest z wystawianiem filtrów do maszyn rolniczych. Większość filtrów jest podpiętych po kodzie EAN do kategorii "- Motoryzacja - Części samochodowe - Filtry" i dodana przez katalog TecDoc przez co nie ma możliwości zgłoszenia błędu produktu. Mamy już dość non stop pisać do konsultantów i odbijać się od ściany. Na próbę wystawienia 50 różnych ofert 48 jest niemożliwe do wystawienia.
Przecież to jest jakaś paranoja... Najbardziej nas bawi to, że filtr który jest tylko i wyłącznie z zastosowaniem do maszyn rolniczych i tak znajduje się w kategorii Części samochodowe ^^ Ktoś kto podpinał katalog TecDoc do kategorii Allegro ewidentnie zrobił to na "pałę"...

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kostas11
#21 Demiurg#

@k_owczarek1 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

agroprzem
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czy mogę łaskawie prosić o ustosunkowanie się do całej tej sytuacji? Bo obecnie to wygląda to tak: Piszemy przez formularz kontaktowy konsultant jak zwykle nic nie może zrobić, przekazuje do Działu technicznego i tak sobie "grzecznie" czekamy na odpowiedź raz 2-3 dni raz 1-2 tygodnie... Kolejne 5-10 pytań do jednego produkt po czy i tak nic to nie wnosi do sprawy. Nie udało się nam nawet jeszcze 1 (słownie JEDNEGO!!!) produktu przenieść do właściwej kategorii z możliwością wystawienia.

oznacz moderatorów

k_owczarek1
Ekspert Allegro

Cześć @agroprzem. Dzięki za opisanie problemu. Patrzymy co da się zrobić. Możliwe, że wrócę do Ciebie po więcej detali. 

oznacz moderatorów

agroprzem
#8 Zapaleniec#

@k_owczarek1 Będziemy czekali z niecierpliwością na jakieś rozwiązanie problemu, ponieważ w ten sposób jak jest obecnie nie da się normalnie pracować.

oznacz moderatorów

agroprzem
#8 Zapaleniec#

@k_owczarek1  Dziękujemy bardzo za jakąkolwiek odpowiedź do bardzo ważnego problemu, który występuje w waszym serwisie!!! 🙂 Nie wiem czy się śmiać czy płakać jak traktuje się sprzedawców, z których tak naprawdę żyjecie...

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

To jak są sprzedawcy traktowani i co "dobrego" dla nich wprowadzono widać gołym okiem a i lektura z tego forum na ten temat jest bardzo obszerna i trudno znaleźć pochwały dla tych "udogodnień" wprowadzanym przez portal . 

oznacz moderatorów

k_owczarek1
Ekspert Allegro

Cześć. 

Dzięki za wywołanie, gdyż straciłam ten wątek z radaru 🙁 Dostałam info, że do przeniesienia tych produktów potrzebujemy ich kody EAN lub numery katalogowe części oraz sugestię prawidłowej kategorii. Czy rzeczywiście tak wiele produktów z Katalogu powiązanych z Tec doc ma błędne kategorie?

oznacz moderatorów

agroprzem
#8 Zapaleniec#

@k_owczarek1 
Jest bardzo duża grupa produktów, która jest w błędnych kategoriach.
Mało tego jak przeniesie się produkt do prawidłowej grupy pojawia się błąd przy wystawieniu oferty "Kategoria nie współpracuje z katalogiem TecDoc".
Spora część produktów powinna być połączona w agregat kategorii z czym też wasi technicy i osoby od produktów mają problem albo nie chcą ich połączyć.
Czemu to my mamy udowadniać waszym pracownikom, że produkt powinien być przeniesiony do prawidłowej kategorii? Przy takim stanie rzeczy przeniesienie jednego produktu zajmuje ok 3-5 dni...

oznacz moderatorów