Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Mam problem z podpięciem produktów pod produkt w katalogu. Wystawiłam boxy na Dzień Kobiet, a podpina mi z produktem, który był wystawiany na Walentynki.
Efekt jest taki, że wczoraj wystawiony przedmiot, który jest promowany i wyróżniony ma tylko jedno wejście. Jak to zmienić?
@KrowkaJelenia Cześć. Zgłoś błąd w tym produkcie (np. z poziomu zakładki Mój asortyment po przejściu do szczegółów produktu) i zaproponuj zmiany, które chcesz wprowadzić.
Dziękuję za odpowiedź, tak też zrobimy.
Zastanawiamy się jednak jak możemy sami przypisywać wystawiane produkty do odpowiedniego katalogu - nie zgłaszając błędu?
Jaka prawidłowa powinna być nazwa, gdzie wystawiane są boxy prezentowe z okazji różnych świąt? Głównym produktem są Krówki Jeleniogórskie, a pozostałe produkty są zmienne.
Najważniejsze jest dla nas, aby wyszukiwanie było po święcie, a nie po nazwie Krówka Jeleniogórska.
@KrowkaJelenia spróbuj wyszukać produkt w katalogu za pomocą frazy i wybierz taki , który jest najbliższy Twojemu , tak zaraz dostanę po uszach od @ko_alka bo tym sposobem tylko robisz większy bałagan niż jest .... aczkolwiek większy już chyba być nie może także głowa do góry i OGIEŃ !!😁
wielkie dzięki 🙂
Mam jeszcze kilka pytań, bo niektóre rzeczy są dla mnie niejasne pomimo poczytania o nich dość dużo artykułów.
1. Czy każdy wystawiany przedmiot musi być podpięty do katalogu?
2. Kiedy wybiera się produkt z katalogu? w czasie wystawiania aukcji?
3. Gdzie mogę wyszukać produkt w katalogu za pomocą frazy?
Dziękuję!
1. Nie, nie każda oferta musi być podpięta pod katalog. Wszystko zależy od tego, w jakiej kategorii jest ona wystawiana. Pobierz aktualną listę wszystkich kategorii, w których parametr EAN jest obowiązkowy.
2. Produkt z Katalogu wybiera się podczas wystawiania oferty (w formularzu). Oferty katalogujemy nie tylko przy wystawianiu, ale także każdorazowo po edycji oferty (zatem jeśli chcesz skatalogować pojedynczą ofertę, wystarczy zwykła edycja w zakładce Mój asortyment).
3. Podczas edycji w sekcji Produkty w ofercie kliknij w link [Wybierz produkt z Katalogu]. Przeniesiemy cię do wyszukiwarki, dzięki której znajdziesz produkt odpowiadający przedmiotowi z Twojej oferty. Gdy znajdziesz propozycję, która posiada takie same parametry co Twój przedmiot, dodaj ją do swojej oferty, a następnie zapisz swoje zmiany.
W formularzu wystawiania system również wyszukuje produkt w Katalogu, który najbardziej odpowiada parametrom z oferty.