Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Allegro błędnie połączyło katalog z produktem. Klient dokonał zakupu i złożył reklamację, że produkt jest niezgodny opisem. Według mojego opisu klient zakupił doniczki o średnicy 30 cm natomiast Allegro połączyło ofertę z doniczką o średnicy 58cm. Według mnie zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z opisem oferty natomiast klient domaga się większej doniczki.
Czy w takim przypadku mogę odrzucić reklamację Klienta z powodu błędnego połączenia? Według mojego opisu klient powinien dostać doniczki o średnicy 30 cm.
Pozdrawiam
Nie wiem czy możesz, za treść ogłoszenia odpowiada sprzedajacy, teraz często takie byki Allegro robi, z pewnością będzie dyskusja więc się przygotuj na to, jak masz treść oferty i dowody że to nie twoja wina, odrzuć reklamację.🤗
Kupujący już założył dyskusje i w niej poprosił o pomoc. Allegro odpisało, że ja za to odpowiadam. Natomiast klient zażądał prawidłowego przedmiotu. W parametrach przedmiotu jest przedmiot z katalogu natomiast w opisie oferty jest mój poprawny opis. Mam zamiar odrzucić żądania Klienta i wkleić screen z opisu oferty. Klient oczywiście nie przeczytał całego opisu tylko tytuł z katalogu.
Tak zrób i czekaj co odpisze Allegro.🤗
To allegro odpowiada za schemat w jaki są prezentowane oferty z katalogu i tu należy szukać winnych .
Allegro do błędu się nie przyzna natomiast klient podejrzewam, że też łatwo nie odpuści ponieważ doniczka o rozmiarze 58 cm jest 5x droższa od doniczki 30 cm.
Ale musisz się bronisz przez argumenty, jak nie będzie wyjścia zaproponuj zwrot środków a kupujący niech zwróci towar.🤗
Tak, wiem. Zaproponowałem już to rozwiązanie klientowi a on wtedy poprosił o pomoc allegro.
@graal_2015 odesłał na reklamacje ? czy ma towar u siebie i prowadzi dyskusje ? potraktuj to jako zwrot oddaj kasę i zapomnij szkoda nerwów z allegro nie wygrasz zagrożą Ci blokadą i tak rozpatrzysz ją po myśli allegro 😞
@graal_2015 podaj link do aukcji ?
Czy masz w tytule aukcji wymiar 30 cm ? jeśli tak poproś klienta o wejście w zakupu i załączenie w dyskusji zrzutu z tytułem zakupu, jak będzie tam 30 cm odrzuć reklamację to samo napisz pracownikowi allegro.
ps. możesz też napisać do UOKiK z informacją że allegro ingeruje w oferty a potem pisze że to Ty odpowiadasz masz przykład zakupu dyskusji oferty i do jakich problemów to prowadzi 😞
Nie odesłał towaru. Towar ma u siebie i prowadzi dyskusje.
Chciałem tak zrobić poprosiłem o odesłanie i zaproponowałem zwrot pieniędzy. Po tej informacji klient poprosił o pomoc allegro.
Poniżej link do aukcji:
Aukcją po informacji od klienta została przeze mnie poprawioną jeśli chodzi o produkt w katalogu.
@graal_2015 poproś go o odesłanie na reklamacje, potem zwróć kasę powołując się na brak w sprzedaży doniczki o wymiarze 58 cm, wiem że masz 60 ale to nie 58 😄 i zamknij temat, napisz do allegro żeby odłączyli oferty od błędnych ofert a do UOKiK że utrudniają Ci sprzedaż 😄
Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
Tak, zrobię. To, że odłączął to jest rozwiązanie chwilowe. Co chwilę dostaje od nich maile, że jakiś produkt został połączony z katalogiem lub odłączony. W tych produktach z katalogu jest tyle błędów, że to głowa mała.
Ta sprawa została rozwiązana ale pojawiła się kolejna. Tym razem z innym produktem ale też dotyczy błędów w katalogu. Gdy klient nie czyta opisu aukcji ale tylko i wyłącznie tytuł w katalogu allegro to wydaje mi się, że będzie często dochodzić do takich sytuacji. Niby katalog miał nam ułatwić sprzedaż, a jest zupełnie odwrotnie. Przez takie błędy w katalogach czy późniejszych zmianach (po wystawieniu aukcji) jest dużo więcej pracy na wyjaśnieniu tego wszystkiego niż wystawieniu aukcji pomijając katalog allegro.
Nawet mi, staremu wyjadaczowi na Allegro ten katalog przysparza duuużo problemów z zakupami. Dziś już miałem zawiasy w koszyku. Jak myślicie, ile zawiasów bym dostał wybierając 20szt. i klikając Dostawa i płatność itd. ? https://allegro.pl/oferta/zawias-meblowy-prosty-nakladany-prowadnik-h-0-gtv-11888734311
Ten kto wymyślił tą całą produktyzację powinien płacić grube kary sprzedawcom i kupującym za zszargane nerwy i stratę czasu.
Najlepsze w tym wszystkim jest to gdy zgłosiłem błąd w produkcie to allegro go odrzuciło i stwierdziło, że wszystko jest ok. Musiałem im wszystko dokładnie opisać, że są to dwa osobne produkty i czekam teraz na weryfikację. Mam nadzieję, że tym razem zatwierdzą zmiany.
Możesz tak zrobić ale masz dyskusję i tam musisz wyjaśnić, żądania. Rozegraj to mądrze.🤔
Odpiszę klientowi, że w celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest odesłanie doniczek. Zobaczymy co na to odpowie i czy będzie chciał je odesłać.
@graal_2015 pamiętaj że złożył reklamację i czas biegnie, odpisz że czekasz na reklamowany produkt i pamiętaj żeby odrzucić reklamację przed upływem 14 dni od zgłoszenia, nie dyskutuj nie udowadniaj że nie jesteś wielbłądem, poproś o odesłanie i pilnuj 14 dni na odrzucenie reklamacji, jak by nie odesłał 🙂
Ok, teraz pytanie od jakiego dnia liczyć te 14 dni. Czy od momentu założenia dyskusji czy od momentu w którym wypowiedziało się allegro. Wydaje mi się, że od momentu założenia dyskusji.