Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bedzie długooooooo,
Przez wprowadzanie Katalogu produktów Allegro, w ofertach stworzył się bałagan, opis katalogu wyświetla się kupującemu jako tytuł oferty i w większości nie jest zgodny z tytułem oferty. zgłoszenia błędów nic nie dają bo Allegro ma swoją wizję jak ma to wyglądać.
Kupujący widzi dwa tytuły oferty i nie wie co kupuje więc sobie wybiera tytuł bez względu na opis oferty i jak się nie zgadza to składa reklamacje. Katalog produktów nie stanowi oferty handlowej a jest tylko wewnętrznym narzędziem do obsługi sklepu sprzedającego i Allegro, klient nie ma do niego wglądu ani nie może nim zarządzać.
Ofertę handlową sprzedającego stanowi według Allegro to co poniżej, cyt.:
,,
Umieszczenie opisu katalogu jako tytuł główny wyświetlający się klientowi kiedy ją otworzy jest dla niego mylący i często nie spójny z tytułem oferty. Zmiany i dostosowanie produktów do nowych katalogów wiąże się także z utratą opinii na temat danego produktu który konsument wystawił. Sprzedawca korzystając z narzędzia przeznaczonego dla niego do katalogowania produktów ma prawo dowolnie je sobie opisać tak żeby jego sklep funkcjonował prawidłowo i efektywnie, a tytuł katalogu powinien być nie widoczny dla kupującego bo nie stanowi oferty zakupowej tylko jest opisem z narzędzia do katalogowania.
Do brzegu zatem, jeżeli przed wprowadzeniem cudownego połączenia i opisania wszystkich produktów na allegro, nie było tak dużego problemu z niezrozumieniem ofert, to teraz jest to plaga.
Patrząc na Ustawę o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, konsument ma prawo na podstawie mylnych opisów żądać zadośćuczynienia, odszkodowania itd. od sprzedającego a ja chyba jako klient Allegro od Allegro?
Wystarczyłoby ukryć opis katalogowy on i tak nic nie robi i nie przekieruje po kliknięciu w niego nigdzie konsumenta do tego służy opcja ,,Połącz te same oferty" która jest przecież oparta na odpowiednim algorytmie.
Ktoś może mnie oświecić co ja mam teraz mówić klientom, bo jak zmienię produkt w katalogu to tracę też opinie a co za tym idzie efektywność sprzedaży i nagle trzeba wypracowywać sobie statystyki i opinie od nowa
@barakon dziękuję za Twoją wiadomość. Jednak za treść ofert oraz jej poprawne połączenie z katalogiem odpowiada sprzedający. Jeśli tytuł oferty jest nieprawidłowy, możesz zgłosić błąd w produkcie.
Chyba nie bardzo zostałam zrozumiana dlaczego klient widzi nazwę automatyczna katalogu produktu który nie jest tytuem oferty. Tytuł oferty nie wprowadza klienta w błąd tylko automatyczna nazwa katalogu stworzona przez Allegro.
@barakon kupujący widzi zarówno nazwę produktu z katalogu jak i tytuł oferty. Jeśli nazwa produktu, z którym jest połączona oferta wprowadza w błąd, należy zgłosić błąd w produkcie.
@la_nika kupujący nie wie że to Wasz tytuł z katalogu 😞
Ale w jakim celu widzi coś co służy do katalogowania wewnętrznego sprzedawcy i nie jest ofertą w rozumieniu przepisów prawa bo katalog produktów nie jest ofertą i nie mylmy tych dwóch pojęć
Szanowna Pani MOD-era-TOR-ko!!!!
Czy naprawdę Pani nie widzi, że wypisuje Pani STEK BZDUR???????
Przecież Pani nie potrafi odczytać ze zrozumieniem poprzedniego postu!!!
Powtarzając oklepane KOMUNA-ły szefostwa ALLE-gra kompromituje się Pani!
@barakon szkoda czasu i tak nikt z allegro nie przyzna się do babola, zamiast zgłaszać do allegro zgłaszaj do UOKiK jako konsument że oferty wprowadzają w błąd może to coś pomoże 😄
jakie ja miałem ostatnio zdziwienia
EAN maski do twarzy miał połączenie 60 innych ofert
nawet masła belgijskiego 😞 co mi da zgłoszenie błędu
jak na takie zgłoszenie i jego poprawę się czeka kilka dni
a ofertę chce wystawić teraz już
Dokładnie, ale i tak zaraz będzie ze strony modów:"rozpatrujemy zgłoszenia w kolejności ich wpłynięcia" czy coś w tym stylu. Szkoda tylko, że na jakąkolwiek reakcję czeka się tygodniami. I nikt z Allegro nie przyzna się do tego, że produktyzacja w ich wykonaniu to wielki błąd i sobie z nim nie radzą i SOBIE NIE PORADZĄ.