Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od co najmniej 4ch dni staram się kupić buty używając filtrów, jednak po zaznaczeniu jednego rozmiaru np. "44" dostaję listę wszystkich butów z tego rozmiaru (poprawnie), jednak wszystkie pozostałe pozycje z kategorii "Rozmiar" otrzymują ilość asortymentów "0", przez co nie da się ich zaznaczyć (wg mnie niepoprawnie), co wyklucza zaawansowane filtrowanie.
Przykład: mam rozmiar stopy 41, więc jestem zainteresowany wszystkimi rozmiarami z przedziału "40 2/3 "- "42".
Po wybraniu pierwszego rozmiaru np. "41" nie mogę wybrać już żadnego dodatkowego.
Oczywiście mogę obejść problem bardzo szybko zaznaczając wszystkie rozmiary, zanim strona zacznie stosować filtry (po ok 1sek), lub dodać ten rozmiar w pasku adresu, ale chyba nie o to chodzi, prawda?
Problem powieliłem na telefonie i komputerze (Windows), na różnych przeglądarkach, a także w kategorii Elektronika> Komputery > Laptopy, więc zakładam, że problem dotyczy strony.
Czy ktoś ma podobny problem?
Takie są nowe rozwiązania Allegro, właśnie powstałą ankieta z pytaniami czy te zmiany nam się podobają, jak powiedział rydzyk"szambo i perfumeria" te zmiany.😡
Ojej! Gdzie można dopisać swoje zastrzeżenia?
Ja zazwyczaj tworzę bardzo szczegółowe filtry, więc takie ograniczenie ograniczyłoby moje pozytywne doświadczenia dość mocno.
Właśnie dzięki filtrom, łatwiej kupuje mi się na Allegro niż u konkurencji.
To masz problem, możesz zgłosić jako "zgłoś swój pomysł" ale wielu tu pisało prosiło ostrzegało ze to złe rozwiązania ale Allegro tak słucha jak .....pissdzielce.😛
Nie no, nie zamierzam ich obrażać, ale podejrzewam, że ilość czasu którą będę musiał poświęcić na wyszukiwanie pojedynczych produktów sprawi, że Allegro nie będzie już pierwszym miejscem, od którego będę rozpoczynał swoje "łowy".
Nie no, nie mam czasu na przeglądanie 27 stron tylko dlatego, że nie da się wyfiltrować produktu.
Sorry.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Drodzy Moderatorzy,
czy to prawda, że brak możliwości filtrowania to "feature" a nie "bug"?
Kiedy te zmiany weszły w życie i czy jest możliwość zmiany tej funkcjonalności na poprzednią?
Pytam tak dociekliwie, bo ciężko jest mi w to uwierzyć.
Z pozdrowieniami,
Bartek
@megabartek Cześć Bartek. Czy dałbyś radę przesłać mi zrzut ekranu, który będzie obrazował ten problem? Spróbowałam powtórzyć sytuację u siebie i mogę bez przeszkód zaznaczyć kilka rozmiarów:
Bardzo proszę, żeby na zrzucie był widoczny pasek URL, data i godzina - zweryfikujemy co się dzieje. Byłoby świetnie, gdybyś sprawdził tę sytuację również w trybie incognito przeglądarki.
Przepraszam, że długo się nie odzywałem. Zauważyłem, że problem został już naprawiony.
Wszystko ładnie działa. Dziękuję!!!