anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak listy produktów w każdej kategorii??

MAMY ROZWIĄZANIE!
GKoss
#7 Wielbiciel#

Hej,

od mniej więcej dwóch? dni zauważyłem nietypowe działanie serwisu (może działo się to już wcześniej?). Po wejściu na dowolną kategorię przez sekundę wyświetla się lista produktów, a następnie znika. Przechodzenie do kolejnej strony (paginacja) także nie pokazuje produktów. Przełączenie widoku z listy na siatkę i vice versa zachowuje się podobnie. Sekunda... i oferty znikają.

Pokazują się jedynie sekcje: rekomendacji, jakichś dodatkowych propozycji, powiązanych kategorii i sekcja porad, do niczego nie potrzebna.

W ten sposób nie da się sensownie wybrać produktu do zakupu, skoro żadnego nie widać.
Czyściłem ciastka, localstorage (pokazała się kapcza), zalogowałem. To samo.
Na Downdetector widziałem, że były zgłaszane awarie, co najmniej kilkadziesiąt.

Nie wiem, czy jest to jakiś tymczasowy błąd całej aplikacji webowej, czy coś innego. Oczywiście formularz zgłoszeniowy nie pozwala na sensowne zapytanie Helpdesku....
Ktoś coś?


2024-09-06

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GKoss Widzę, że Twoją sprawą już zajmuje się doradca. Jeśli błąd wciąż występuje, prześlij zrzuty ekranu lub filmik przedstawiający problem w zgłoszeniu numer 44555487. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
GKoss
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za info.

Zgodnie z sugestią sprawdziłem incognito. Faktycznie prawdopodobnie addblocker, albo któraś z innych wtyczek blokuje wyświetlanie komponentu z produktami.

[Edit] - adblocker.

Wyjaśniło się, dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów